مدیر تحقیقات و فناوری گل‌گهر عنوان کرد:

همکاری گل‌گهر با ۵۰ شرکت دانش‌بنیان برای ارتقاء بهره‌وری

همکاری گل‌گهر با ۵۰ شرکت دانش‌بنیان برای ارتقاء بهره‌وری
کدخبر : 44440

مدیر تحقیقات و فناوری شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: برای ارتقا بهره‌وری و سودآوری بیشتر تاکنون با ۵۰ شرکت دانش بنیان و دانشگاه معتبر کشور قرارداد همکاری‌های علمی و تخصصی منعقد شده است.

امیر حاجی‌زاده مدیر تحقیقات و فناوری گل‌گهر در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی ایران افزود: برای اجرای این قراردادها شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر بیش از ۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های دانش‌بنیان شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در ۱۰ سرفصل مهم تقسیم‌بندی شده است، اظهار داشت: امکان‌سنجی‌های استفاده از هوش مصنوعی و بهره‌وری بهینه از باطله‌ها با تولید محصولات جانبی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت گل‌گهر در این ۱۰ سرفصل فعالیت‌های دانش‌بنیان است.

مدیر تحقیقات و فناوری شرکت معدنی و صنعتی گل گهر بیان کرد: استانداردسازی تجهیزات در فرآیندهای تولید کنسانتره سنگ‌آهن و استفاده از روش‌های نوین شناسایی، تحلیل و تلفیق داده‌های اکتشافی و بهینه‌سازی فرآیندهای حفاری و انفجار با رویکردهای جدید از دیگر اهداف شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در این حوزه است.

حاجی‌زاده یادآور شد: ایجاد دانش طراحی مفهومی تجهیزات کنسانتره کارخانه‌های سنگ آهن و انجام فرآوری سنگ آهن‌های کم‌عیار و پیچیده از دیگر اقدامات شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در زمینه برخورداری از نظام دانش‌بنیان در این شرکت معدنی و صنعتی است.

مدیر تحقیقات و فناوری شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر تاکید کرد: هدف ما از اجرای این ۱۰ سرفصل مهم در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، ورود اساتید دانشگاه‌ها و محققین کشور به حوزه‌های جدید صنایع معدنی کشور است تا با افزایش بهره‌وری، سودآوری شرکت در آینده تضمین شود.

وی اظهار داشت: در این حوزه‌، ما در نظر داریم با تعریف پروژه‌های صنعت برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر بتواند برای آینده نسبت به تربیت و تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود اقدام کند.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران (ایران متافو) با حضور بیش از ۴۵۰ شرکت داخلی و نمایندگی شرکت‌های خارجی ۹ تا ۱۲ آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا و غرفه فولاد مبارکه و شرکت‌های تابعه آن در سالن ۳۸b این نمایشگاه پذیرای عموم مردم، علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

 

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید