مدیرعامل بیمه اتکایی ایران‌معین در پیام تبریک روز بیمه عنوان کرد؛

خیز بلند ایران‌معین در ایفای رسالت و بهترین در نقش جدید

خیز بلند ایران‌معین در ایفای رسالت و بهترین در نقش جدید
کدخبر : 44455

مجتبی حیدری مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی ایران معین، درآستانه فرارسیدن سیزدهم آذر روز مزین به نام بیمه در تقویم رسمی کشور، در پیامی با اشاره به اقدامات و دستاوردهای ارزشمند بیمه اتکایی ایران‌معین در سال پرتکاپوی گذار از تغییر ماهیت فعالیت شرکت و تخصصی شدن، از همراهی تمامی ذینفعان اعم از نهادهای نظارتی، سهامداران، شبکه فروش و همکاران خود قدردانی کرد.

متن پیام وی با مطلع "برآنیم که برای حمایت از جامعه رشد کنیم  و قدرتمند شویم" به این شرح است:

براساس برنامه چشم­‌انداز ۲۰ ساله، صنعت بیمه ‌ایران در افق ۱۴۰۴ صنعتی است اقتصادی، عدالت محور، پایدار، سالم و قابل اعتماد، برخوردار از اخلاق حرفه‌ای و عجین شده با جامعه که اطمینان را برای روند طبیعی زندگی آحاد مردم کشور و چرخه فعالیت‌های اقتصادی به‌شیوه‌ای آسان، سریع، مشتری‌ مدار و با کمترین هزینه و به شکلی همه‌جانبه تامین کرده و ضمن تعامل سازنده و موثر در سطح بین‌الملل، باید در جایگاه اول صنعت بیمه بین بیمه‌گران منطقه آسیای جنوب غربی قرار گیرد.

 با توجه به اینکه شرایط اقتصاد کشور پس از ابلاغ این سند، همواره با تنش‌های بسیار و تحریم‌­های ظالمانه و نیز حوادث غیرمترقبه­ طبیعی بسیاری مواجه بوده، لذا شرایط تحقق آن براساس برنامه‌ ­­ریزی­‌های صورت گرفته با چالش‌های متعددی روبه­‌رو است.

تغییرات شدید و پیچیده محیط اقتصادی که متاثر از متغیرهای سیاسی، اقتصادی، تغییرات اقلیم و محیط طبیعی، عوامل جمعیت شناختی، فرهنگی و اجتماعی است در کنار رخداد همه­‌گیری بیماری کووید- 19­ ترسیم­‌گر شرایطی شده که به‌ویژه در صنعت بیمه، عدم اطمینان‌­های گسترده و در عین حال فرصت‌های جدیدی را به وجود آورده است. اکنون در شرایطی قرار گرفته‌ایم که به‌سرعت ماهیت سبک زندگی و جریان عادی فعالیت کسب و کارها دچار دگرگونی و تحول به سوی فعالیت در دنیای مجازی است و اینها طبیعتا ماهیت ریسک‌های متوجه زندگی انسان‌ها را در تمامی ابعاد دچار تغییر و تحول می‌سازد. بنابراین نیاز است در راستای اهداف عالیه این صنعت حامی، بازنگری اساسی در ماهیت کسب و کار بیمه و روندهای کنونی فعالیت‌های بیمه‌گری رخ دهد.

پیشرفت و اشاعه صنعت بیمه در جامعه در بهبود وضع معیشت افراد جامعه و توسعه اقتصادی انکار ناپذیر است. اگر اقتصاد یک کشور متکی به پشتوانه صنعت بیمه و تامین ناشی از آن نباشد بدون شک ‌درمعرض تهدید خطرهای بی شماری قرار خواهد گرفت.

توزیع ریسک‌های بزرگ در سطح گسترده جهانی به عنوان یکی از اصول اساسی بیمه به دلیل مشکلات ناشی از تحریم در کشور با محدودیت‌هایی مواجه شده است، لذا رفع این مانع عظیم ضرورت ایجاد شرکت‌های تخصصی اتکایی و توجه به اهمیت و نقش شرکت‌های بیمه اتکائی در ایجاد اطمینان و امنیت خاطر شرکت‌های بیمه‌ای، فعالان اقتصادی و آحاد مردم جامعه را برجسته تر کرده است.

شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین با رصد وضعیت عملکردی و ترسیم چالش‌های موجود در صنعت بیمه و به دنبال آن ارائه راهکارهای متناسب به عنوان شرکتی پیشرو در حوزه اتکایی با تکیه بر پتانسیل‌ها و تجارب ارزنده نزدیک به دو دهه تجربه بیمه‌گری مستقیم و بهره‌گیری از دانش کارکنان صدیق و پرتلاش اینک به عنوان پشتوانه‌ای برای بیمه‌گذاران و بیمه‌گران در دوران تحمیل تحریم‌های ظالمانه در کشور خدمتگزاری می‌کند تا بتواند در راستای تحقق اهداف عالیه صنعت بیمه با حضور اثرگذار ، ماندگار و با دوام گامی موثر بردارد.

حال که با یاری خداوند متعال مجوز موضوع فعالیت نوین خود را اخذ نموده‌ایم برآنیم تا برای تحقق اهداف و گشودن چتر حمایتی بر سر آحاد ملت شریف ایران رشد کنیم و قوی‌تر شویم که در این اندک بازه زمانی در مسیر گذار از تغییر ماهیت فعالیت شرکت دستاوردها و اقدامات راهبردی ارزنده‌ای بنام درخشان ایران معین رقم زده‌ایم.

در گام نخست در مسیر تحقق اهداف، رشد چشمگیر بیش از صد در صد داشته‌ایم، در مدار قدرت و ایفای تعهدات، درسطح یک و توانگرترین بوده ایم، با برنامه ریزی و مدیریت بهینه منابع مالی و سود انباشته به بزرگترین شرکت بیمه اتکایی از منظر سرمایه و ظرفیت نگهداری ریسک مبدل شده‌ایم.

همچنین خیزهای بلندی برای بزرگ‌تر و قوی‌تر شدن برداشته‌ایم از جمله با مدیریت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و توانمندی سرمایه انسانی، شرکت در آستانه اخذ مجوز تکافل عمومی، خانواده و اتکایی است که با این رویداد اولین شرکت فعال این عرصه در ایران خواهیم بود البته بنا داریم در حوزه  اتکایی تکافل در سطح بین المللی نیز زبان زد باشیم.

با علم به مزیت‌های پذیرش شرکت در سازمان بورس و اوراق بهادار خود را متعهد به افزایش شفافیت، کارایی و همچنین بهبود عملکرد جاری و بالندگی می‌دانیم لذا برای ایجاد اطمینان در سهامداران و کلیه ذینفعان شرکت در مرحله ثبت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار هستیم تا با شفاف سازی بر گسترش فعالیت‌های خود جامه عمل بپوشانیم.

به بهانه 13 آذر روز بیمه و در آغاز تغییر ماهیت فعالیت شرکت و تخصصی شدن برخود لازم می‌دانم از همراهی سهامداران محترم و تلاش شبکه فروش که در ایفای تعهدات شرکت‌ کم نگذاشته‌اند و همکاران سخت کوشم که همدلانه و ایثارگرانه تلاش کردند نهایت قدردانی را به جا آورده و سعادت، کامیابی و سلامتی این عزیزان را از خداوند متعال آرزومندم. ضمن تبریک صمیمانه این روز که نوید امید و اطمینان می‌باشد از تمامی بزرگان و زحمت‌کشان این صنعت که با عزمی راسخ با وجود تمامی محدودیت‌ها در راستای حفظ کرامت هم وطنانمان در روزهای سخت حادثه و اطمینان آفرینی و امنیت خاطر در کشور عزیزمان تلاش می‌کنند شادباش عرض کرده و با افتخار اعلام می‌دارم با تکیه بر لطف حضرت حق و پشتکار و توانمندی مجموعه ارزنده شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین بیش از پیش بر رسالت خود استوار و به آینده امیدوار هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید