به منظور بررسی طرح ها و پروژه های آذربایجان شرقی/

وزیر تعاون ، کار و رفاه احتماعی وارد تبریز شد

وزیر تعاون ، کار و رفاه احتماعی وارد تبریز شد
کدخبر : 44516

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای بررسی مسائل استان آذربایجان‌شرقی و شرکت در جلسه شورای اداری استان صبح امروز وارد تبریز شد.

در این سفر ، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، مدیران عامل شستا و صندوق بازنشستگی کشور و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و دکتر لله گانی مدیرعامل بانک رفاه،دکتر صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی می کنند.  

دکتر مرتضوی در بدو ورود به شهر تبریز و در جمع خبرنگاران رسانه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهداف سفر به این استان، اظهار داشت: نظارت میدانی بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اهم اهداف این سفر است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های آذربایجان‌شرقی میتواند به توسعه اشتغال و رسیدن به عدالت اجتماعی کمک کند، گفت: ضمن پیگیری مصوبات سفرهای قبلی، برنامه‌ریزی مدونی برای ظرفیت‌های مغفول‌مانده نیز انجام خواهد شد.

وزیر کار افزود: بخش قابل توجهی از جمعیت کشور، جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی است و توجه ویژه‌ای به حوزه سلامت و تأمین زیرساخت های درمانی آنان داریم.

دکتر لله گانی، مدیرعامل بانک رفاه نیز در جلسه ای که در استانداری برگزار شد با ارائه گزارشی از فعالیت های بانک گفت: بانک رفاه کارگران به عنوان بانکی اجتماعی همواره بر موضوع اشتغال زایی با همکاری سازمان های حمایتی و مردم نهاد تأکید دارد و توانسته است در این زمینه گام های مهمی بردارد.  

مدیرعامل بانک رفاه افزود: با اعطای تسهیلات به مدد جویان سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و متقاضیان مشاغل خانگی به ایجاد اشتغال در بین شهروندان کمک کرده است و این روند همچنان ادامه دارد.

دکتر لله گانی ادامه داد: ارائه خدمات مناسب و مطلوب به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی همچون پرداخت غیر حضوری تسهیلات قرض الحسنه و فراهم کردن زمینه خرید اقساطی اقلام مورد نیاز در قالب طرح های کرامت رفاه، الماس رفاه، امید رفاه، رفاه کالا و خدمات و رفاه دانا از دیگر برنامه های بانک برای این قشر گرامی است.

مدیرعامل بانک رفاه با ارائه گزارشی از فعالیت های این بانک در استان تصریح کرد: بانک رفاه برای استان آذربایجان شرقی برنامه های توسعه ای در نظر گرفته است و پس از ابلاغ مجوزهای لازم از سوی بانک مرکزی در شهر کلیبر با افتتاح باجه، خدمت رسانی به شهروندان استان سرعت می یابد.

 

روابط عمومی بانک رفاه کارگران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: