با هدف پیاده سازی اتکایی تکافل انجام شد:

نشست مدیرعامل بیمه اتکایی امین با یکی از صاحبنظران اتکایی و ری تکافل مالزی

نشست مدیرعامل بیمه اتکایی امین با یکی از صاحبنظران اتکایی و ری تکافل مالزی
کدخبر : 44710

دکتر محمد رفیق خان، مشاور شرکت آلیانز و مدیرعامل سابق شرکت مونیخ ری در مالزی با مدیرعامل بیمه اتکایی امین دیدار کرد.

دکتر محمد رفیق خان به عنوان یکی از افراد صاحب نظر در حوزه بیمه های اتکایی و ری تکافل با رضایی میرقائد، مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین در دفتر ارتباطی این شرکت در تهران دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، طرفین پیرامون تجربیات کشور مالزی به عنوان مهمترین خواستگاه تولید دانش و عملیات تکافل و ری تکافل در سطح جهان و برنامه های شرکت اتکایی امین جهت ورود پرقدرت و توام با دانش به حوزه ری تکافل و در کنار آن بهره مندی از دانش روز در حوزه اتکایی در کشور مالزی گفتگو کردند.

در این نشست رضایی با اشاره به برنامه های شرکت بیمه اتکایی امین به منظور ورود به حوزه ری تکافل در بازارهای داخلی و بین المللی گفت: شرکت‌های اتکایی به عنوان مبادی ورود افزایش دانش می توانند نقش موثری در انتقال تجربیات بین المللی به صنعت بیمه ایفا کنند.

در ادامه این نشست، دکتر محمد رفیق خان بر لزوم بهره مندی از تجارب شرکت های پیشرو و تلاش به منظور عدم تکرار مسیرهایی که نتایج ارزنده و مورد انتظاری را برای شرکت‌های فعال در بخش تکافل و ری تکافل به همراه نداشته است، تأکید کرد.

در پایان، برنامه‌ریزی‌هایی به منظور فراهم نمودن امکان استفاده از دانش و تجربیات دکتر محمد رفیق‌خان در حوزه های اتکایی و ری تکافل توافق شد تا ضمن استفاده از تجارب شرکت های بزرگ اتکایی مانند مونیخ ری که در بخش ری تکافل صاحب سبک و اندیشه هستند، نسبت به انتقال دانش و بومی‌سازی آن متناسب با شرایط اقتصادی و سیاسی کشور اقدام گردد.

گفتنی است؛ دکتر محمد رفیق‌خان از سخنرانان بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه بود که در روز 13 آذر به عنوان مهمان ویژه سخنرانی داشتند.

 

روابط عمومی بیمه اتکایی امین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید