بانک ملی ایران/

مدیرعامل گروه مالی بانک ملی ایران منصوب شد

مدیرعامل گروه مالی بانک ملی ایران منصوب شد
کدخبر : 44880

دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران طی مراسمی با صدور حکمی حامد فلاح جوشقانی را به عنوان مدیرعامل گروه مالی بانک ملی ایران (شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار) منصوب کرد.

دکتر فرزین در این مراسم که مدیران ارشد بانک نیز حضور داشتند، با اشاره به تاسیس گروه مالی در راستای جبران عقب ماندگی بانک در حوزه مالی، اظهارداشت: بانک ملی ایران در حوزه مدیریت شرکت ها و هلدینگ داری به قدر کافی رشد کرده اما در حوزه گروه مالی و تامین سرمایه با ضعف و کاستی هایی مواجه است که تاسیس و راه اندازی  این گروه کمک خواهد کرد تا در حوزه های مختلفی نظیر بازار سرمایه، بانک، تامین سرمایه، بیمه و ... شاهد پیشرفت های قابل توجه و چشمگیری باشیم.

وی بانک را جزو زنجیره ارزش در گروه مالی دانست و افزود: سال گذشته با تاکید بر بنا گذاشتن تاسیس گروه مالی در بانک ، راهبردهای مهمی هدف گذاری شد و تاکنون در راستای توسعه فعالیت ها مسیر خوب و مطلوبی طی شده است.

دکتر فرزین با بیان این که شیوه ها و روش های جدید تامین مالی در بانک ملی ایران بسیار مهم و با اهمیت است، اظهارداشت: انتشار اوراق توسط بانک ملی ایران روشی مناسب برای تامین مالی طرح های بزرگ ملی است.

وی در ادامه با بیان این که عملکرد این گروه به طور مستقیم می تواند بر عملکرد بانک موثر باشد، افزود: در گروه مالی بانک، بزودی با مدیریت توانمند و کارآمد شاهد فعالیت های موثر و تحقق اهداف خواهیم بود.

مدیرعامل بانک ملی ایران همراهی و همکاری با مدیریت را در راستای پیشبرد اهداف گروه لازم و ضروری دانست و گفت: اعتماد به مدیران ریسک پذیر بی شک نتایج مطلوب و مناسبی را حاصل خواهد کرد.

حامد فلاح جوشقانی مدیرعامل گروه مالی بانک ملی ایران نیز در این مراسم پس از دریافت حکم انتصاب خود، گفت: ما در صدد این هستیم که در گروه مالی، حمایت های بانک در حوزه صنعت کشور را با روش های مناسب تامین مالی، تقویت کنیم.

فلاح جوشقانی نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد که با یاری خداوند و حمایت مدیران دیگر در موقعیت جدید بتواند منشأ خدمات مثبت باشد.

در پایان این مراسم نیز از خدمات و زحمات ارزشمند حمید نوبهار سرپرست پیشین گروه مالی بانک ملی ایران تقدیر و در ادامه حکم انتصاب حامد فلاح جوشقانی به عنوان مدیرعامل گروه مالی بانک ملی ایران تقدیم وی شد.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید