پست بانک ایران/

پیام تبریک دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش

پیام تبریک دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش
کدخبر : 44896

دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش به تمامی همکاران عزیز این حوزه و خانواده بزرگ پست بانک ایران، پیامی به همین مناسبت صادر کرد.

متن پیام تبریک دکتر شیری بدین شرح است:

پژوهش، عملی مبتکرانه است که روند توسعه و تکامل یک سرزمین را ضمانت می کند. تولید، خلاقیت و دستیابی به روش ها و اسلوب های نوین، ثمره ی سال ها تلاش پژوهشگرانی است که عمر پربار خویش را در لا به لای مقالات علمی، آزمون ها، خطاها و مطالعات تحقیقاتی سپری کرده اند؛ که اگر درک درست آن ها از مسائل و وقایع نبود شاید مسیر پیشرفت و تکامل بشری ناهموار باقی می ماند و راه برای آیندگان گشوده نمی شد. بی تردید اهمیت امر پژوهش در حوزه اقتصاد و بانکداری نوین هم از این قاعده جدا نیست و این حوزه همو اره دانشمندان و پژوهشگران ممتاز و تلاشگری را به خود دیده است که برای ساختن فردایی بهتر از کوشش شبانه روزی دست برنداشته اند تا مشعل دانایی در دل تاریخ روشن بماند.

ضمن تبریک هفته پژوهش به تمامی همکاران عزیز این حوزه و خانوداه بزرگ پست بانک ایران، مقام شامخ همه ی پژوهشگران سرزمین عزیزمان را گرامی می داریم و آروز داریم تا در راه حصول اهداف خود همتی بلند داشته باشند و سرفراز و پایدار باقی بمانند.

بهزاد شیری

مدیر عامل پست بانک ایران

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید