بیمه تعاون/

ممیزی مراقبتی بیمه تعاون با موفقیت انجام شد

ممیزی مراقبتی بیمه تعاون با موفقیت انجام شد
کدخبر : 44924

ممیزی مراقبتی بیمه تعاون در هر 4 استاندارد اخذ شده توسط شرکت با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

در پی انجام ممیزی های داخلی که در شهریورماه انجام شد، ممیزی مراقبتی به منظور تقویت اثربخشی فعالیت ها و نیز کنترل فرایند استانداردهای اخذ شده صورت پذیرفت.

این ممیزی که استانداردهای اخذ شده 9001 (مدیریت کیفیت)؛ 10002 (مدیریت شکایات مشتریان)؛ 10004 (پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری) و 31000 (مدیریت ریسک) را مورد آزمون قرار می داد، در تمام سطوح سازمان، مورد ممیزی قرار گرفت.

گفتنی است جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی نیز با حضور تمام مدیران فنی و ستادی بیمه تعاون برگزار و برنامه های آتی نیز تبیین شد.

مریم سلماسی، مدیر ریسک و توسعه سازمان بیمه تعاون در این خصوص مطرح کرد: «انجام ممیزی ها سبب می شود تا در شناسایی بهبودها؛ همسویی بیشتر با الزامات استانداردها و رعایت حداقل ها برای بهبود کیفیت؛ رضایت سنجی مشتریان و... دقیق تر عمل کرده و نسبت به فراتر رفتن از حداقل ها و تلاش برای بهبود مستمر تصمیم گیری صورت پذیرد».

وی افزود: «در این خصوص و با توجه به توجه مدیرعامل مجموعه به انجام تمام الزامات استاندارد، حتی او نیز مورد ممیزی انجام گرفت تا در هیچ سطحی از سازمان، استثناء در فرایندها صورت نپذیرد».

گفتنی است بیمه تعاون در سه سال اخیر با هدف ایجاد اطمینان در دسته های مختلف ذینفعان خود از جمله سهامداران و مشتریان، نظام استانداردهای گوناگونی را در تمامی سطوح سازمانی پیاده سازی کرده و به صورت داوطلبانه و با هدف بهبود مستمر از طرف نهادهای نظارتی مختلف نیز مورد ارزیابی قرار گرفته است.

 

روابط عمومی بیمه تعاون

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: