بانک صادرات

حمایت تخصصی از محصولات ایرانی مسئولیت حرفه‌ای بانک صادرات ایران است

حمایت تخصصی از محصولات ایرانی مسئولیت حرفه‌ای بانک صادرات ایران است
کدخبر : 45035

مدیر عامل بانک صادرات ایرا در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید از شرکت گروه صنعتی نجاتی آناتا، شعبه ویژه بانک در این شرکت را افتتاح کرد.

​به گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی در بازدید از برخی مجموعه‌های صنایع خودرو‌سازی و پروژه‌های سرمایه‌گذاری شرکت «هلدینگ سرمایه‌گذاری دریک» و شرکت گروه صنعتی نجاتی آناتا در آذربایجان شرقی حمایت از کارآفرینی و تولید ایرانی را یکی از ماموریت‌های اصلی نظام بانکی برشمرد و استفاده از ابزارهای زنجیره تامین مالی در بانک صادرات ایران از جمله اوراق گام را راه مناسبی برای حمایت از تولید دانش‌بنیان و پشتیبانی از کسب و کار واحدهای اقتصادی عنوان کرد.

ایمانی در این بازدید که با حضور مدیران ارشد بانک انجام شد، در دیدار با مدیران این مجموعه‌ها با اشاره به خدمات گسترده بانک صادرات ایران و تبیین اقدامات و برنامه‌های انجام شده در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین تأکید کرد: بانک صادرات ایران با هدف ایفای مسئولیت‌های حرفه‌ای و تخصصی از کارآفرینان و تولیدکنندگان محصولات ایرانی در سراسر کشور حمایت می‌کند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود‌: صنعت خودرو اهمیت ویژه‌ای برای شبکه بانکی دارد و مجموعه هلدینگ دریک به عنوان یک برنده شناخته شده جایگاه ویژه و ممتازی دارد و بانک صادرات ایران استفاده از قابلیت‌ها و امکانات مختلف خود در شعب داخل و خارج از کشور را برای ارائه خدمات متنوع و راهبردی به این صنعت به کار خواهد گرفت.

در این دیدار همچنین محمد رضا زنوزی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دریک و شرکت‌های زیر مجموعه نیز ضمن قدردانی از عملکرد و خدمات نوین و مطلوب بانک صادرات ایران در خصوص خدمات هلدینگ دریک گفت: تولید، عرضه و فروش انواع کامیون کشنده، کامیون، تریلر از جمله تولیدات شرکت رخش خودرو دیزل از زیرمجموعه‌های هلدینگ دریک است.

وی در خصوص پروژه سرمایه‌گذاری آتا سنتر نیز گفت: آتا سنتر در زمینی به مساحت ١٩ هکتار با بیش از ٥٦٠ هزار مترمربع زیربنا به عنوان بزرگترین مرکز تجاری، اداری، اقامتی، تفریحی، ورزشی، فرهنگی و خدماتی در شمال‌ غرب کشور با هدف ارائه خدمات و اشتغال‌زائی توسط شرکت‌های زیر مجموعه توسعه سرمایه‌گذاری دریک احداث خواهد شد.

مدیر عامل بانک صادرات ایران همچنین در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید از شرکت گروه صنعتی نجاتی آناتا، شعبه ویژه بانک در این شرکت را افتتاح کرد.

سید ضیا ایمانی در دیدار با علی سالک نجاتی، مدیرعامل و موسس آناتا، با تأکید بر لزوم گسترش سطح روابط میان بانک‌ و آن واحد تولیدی گفت: همکاری نظام بانکی با واحدهای تولیدی نقش مهمی در افزایش تولید و سودآوری آنها و رونق صنعت و اقتصاد ملی دارد .

مدیر عامل آناتا نیز در این دیدار، بانک صادرات ایران را بانکی اثرگذار در حمایت از تولید ملی ارزیابی و تاکید کرد: امیدواریم با تقویت سطح همکاری شرکت گروه صنعتی نجاتی آناتا و بانک شاهد توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر فعالیت‌های اقتصادی این مجموعه و شعب جدید باشیم .

شرکت گروه صنعتی نجاتی آناتا از سال ١٣١٦ در زمینه تولید انواع بیسکوئیت، شکلات، کیک و آدامس و ... فعالیت گسترده‌ای دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید