در دیدار قائم مقام مدیرعامل و هیات همراه بیمه دانا مطرح شد

قدردانی آموزش و پرورش استان هرمزگان از خدمت‌رسانی مطلوب بیمه دانا به فرهنگیان

قدردانی آموزش و پرورش استان هرمزگان از خدمت‌رسانی مطلوب بیمه دانا به فرهنگیان
کدخبر : 45128

در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد آموزش و پرورش استان هرمزگان و بیمه دانا، از خدمات‌رسانی مطلوب و ارزنده شعبه خلیج فارس این شرکت تقدیر به عمل آمد.

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در راستای تقویت همکاری‌های دوجانبه با آموزش‌و‌پرورش استان هرمزگان، روز 18 آذر ماه امسال دکتر احمد جوادی پور قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا و هیات همراه ایشان در سفر به بندرعباس، در نشستی مشترک با مدیرکل، معاون پشتیبانی و مدیر اداره تعاون آموزش و پرورش استان هرمزگان حاضر شدند تا راه‌های گسترش مناسبات و همکاری‌های دوجانبه را بررسی کنند. 

در این نشست دکتر جوادی‌پور قائم مقام بیمه دانا طی سخنانی با تجلیل از جایگاه ویژه فرهنگیان در بین مردم و قداست شغلی معلمان گفت: انعقاد قرارداد همکاری با وزارت آموزش و پرورش باعث افتخار بیمه‌دانا است و امیدواریم طبق این قرارداد همچنان بتوانیم بهترین نوع خدمت‌رسانی بیمه‌ای را به فرهنگیان این استان ارائه کنیم. 

وی همچنین در جهت بهبود روند اجرایی قرارداد نکاتی را یادآور شد و ضمن قدردانی از دعوت مدیران ارشد این نهاد، برایشان در جهت بسط و گسترش تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم آرزوی موفقیت کرد. 

در این جلسه که آقایان میرشکاری معاون بازاریابی و شبکه فروش و همچنین باختری معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه دانا نیز حضور داشتند، علی قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن خوشامدگویی به مدیران ارشد شرکت بیمه دانا، از نحوه خدمت‌رسانی شعبه خلیج‌فارس این شرکت ابراز رضایت و مراتب قدردانی همکاران خود را از رئیس، پزشک معتمد، کارکنان و مسوولان این شعبه اعلام کرد. 

 دکتر جوادی پور و آقایان باختری و میرشکاری همچنین در سالن اجتماعات فرهنگیان این استان حضور یافته و در خصوص تحقق هر چه بیشتر اهداف شرکت با همکاران و تعدادی از نمایندگان بیمه دانا در استان هرمزگان جلسه‌ای برگزار کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید