بانک صادرات

همکاری بانک صادرات ایران با پالایشگاه‌ها افزایش می‌یابد

همکاری بانک صادرات ایران با پالایشگاه‌ها افزایش می‌یابد
کدخبر : 45165

محسن سیفی، عضو هیات‌مدیره بانک صادرات ایران از نمایشگاه «مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت» بازدید و در دیدار با مدیران شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، بر حمایت بانک از صنایع نفت و پتروشیمی تأکید کرد.

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیفی با اشاره به ظرفیت‌های متعدد این بانک از جمله پوشش جغرافیایی داخلی و خارجی بسیار بالا در میان بانک‌های ایرانی اظهار کرد: بانک صادرات ایران از جمله بانک‌هایی است که بیشترین حجم پرداخت تسهیلات و تعداد مشتری را در شبکه بانکی دارد.

عضو هیات‌مدیره بانک صادرات ایران همچنین با اشاره به تمرکز همزمان این بانک بر مشتریان عادی و ویژه گفت: در تعامل با مشتریان عمده، رویکرد تجاری را دنبال می‌کنیم. از همین رو، در صنایع مختلف سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و متناسب با نیازهای مشتریان، خدمات و محصولات متنوع بانکی و مالی را ارائه می‌کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های صنایع نفت و پتروشیمی در کشور افزود: بانک صادرات ایران برای افزایش تولید در صنعت نفت آمادگی کامل دارد و ظرفیت‌های خود را برای توسعه بیشتر این بخش‌ها به کار خواهد گرفت.

اولین کنفرانس و نمایشگاه «مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت» از ٢٢ تا ٢٤ آذر در پژوهشکده نفت برگزار شد. در این کنفرانس و نمایشگاه ٣ روزه، ١٤٨ شرکت نفتی و صنایع وابسته، بانک‌های بزرگ کشور از جمله بانک صادرات ایران و شرکت‌های وابسته، محصولات خود را به نمایش گذاشتند. همچنین ٨٠ مقاله در قالب سخنرانی و پوستر در بیش از ٢٠ نشست تخصصی با هدف بررسی چالش‌ها و فرصت‌های فناورانه در حوزه صنعت نفت ارایه شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید