منطقه آزاد قشم

دستورات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای تسریع اجرای پروژه نیمه تمام جزیره قشم

دستورات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای تسریع اجرای پروژه نیمه تمام جزیره قشم
کدخبر : 45219

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از روند اجرای تعدادی از پروژه های عمرانی سطح جزیره قشم بر سرعت بخشیدن انجام این طرح ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در جریان بازدیدهای خود در جریان پیشرفت فیزیکی تعدادی از پروژه های عمرانی سطح جزیره بازدید کرد و برای تسریع فرآیندهای اجرایی این طرح ها، دستوراتی را صادر کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ابتدای برنامه های بازدیدهای خود از مراحل اجرا و میزان پیشرفت پروژه عمرانی طرح توسعه و لایروبی اسکله بهمن بازدید کرد. هدف از اجرای این پروژه افزایش ظرفیت تجاری اسکله بهمن و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای پهلوگیری کشتی های ۵ هزار تن و ۱۰ هزار تن است.

فتح الهی در بخش دیگری از برنامه های خود از مراحل اجرا و پیشرفت پروژه عمرانی قطعه ۴ بزرگراه خلیج فارس بازدید کرد. این پروژه حدفاصل بندر تجاری کاوه و بندر لافت واقع شده و تاکنون مراحل زیرسازی و آماده سازی ۴ کیلومتر آن به اتمام رسیده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از مراحل آماده سازی پروژه حفاری برای انتقال خط لوله گاز از کف دریا بازدید کرد. این پروژه به طول ۳ هزار متر و در عمق ۸۰ متری کف دریا اجرایی شده و گاز مورد نیاز پالایشگاه ها و نیروگاه های جزیره قشم را تامین می کند.

فتح الهی در بخش پایانی بازدیدهای خود از معابر ورودی شهر لافت وطرح های پیش بینی شده برای این مسیر دیدن کرد. هدف از این بازدید بررسی میدانی وضعیت برای آماده سازی میزبانی از گردشگران و همچنین رفع نقاط حادثه خیز در جاده های جزیره در محور لافت بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید