مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با آزادگان مطرح کرد؛

آزادگان و خانواده شهدا برای آگاه سازی نسل جوان وظیفه سنگینی بر دوش دارند

آزادگان و خانواده شهدا برای آگاه سازی نسل جوان وظیفه سنگینی بر دوش دارند
کدخبر : 45423

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: آزادگان سرافراز، ایثارگران و خانواده شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس در راستای جهاد تبیین مورد تایید مقام معظم رهبری و انتقال مفاهیم و آرمان های نظام جمهوری اسلامی وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

افشار فتح الهی در دیدار با جمعی از آزادگان سرافراز از سراسر کشور، اظهار کرد: باید از تمامی ابزار و ظرفیت های موجود برای افزایش سطح آگاهی اجتماع بویژه نسل جوان بهره برد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی فرهنگ محور برای آگاهی بخشی و ایجاد ارتباط خوب میان بخش های مختلف اجتماع دارای اهمیت بالایی است که خوشبختانه جزیره قشم بواسطه فرهنگ بومی غنی ساکنان آن موقعیت خوبی در این زمینه دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در دولت مردمی آیت الله رییسی برنامه ریزی های خوبی جهت ارائه خدمات برای خانواده شهدا و ایثارگران پیش بینی شده است و ما در جزیره قشم نیز خدمات خوبی به این عزیزان ارائه می دهیم.

فتح الهی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد قشم وظیفه خود می داند، برای خدمت رسانی مناسب و شایسته به جامعه ایثارگران، آزادگان و خانواده های شهدا از تمام ظرفیت ها و امکانات خود را به کار گیرد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید