در دومین روز همایش پتروفن/

گفتگوی تخصصی شرکتهای تابعه با شرکتهای دانش بنیان در موضوعات دانش محور

کدخبر : 45429

در دومین روز همایش پتروفن، گفتگو و نشست های تخصصی شرکتهای تابعه هلدینگ خلیج فارس با شرکتهای دانش بنیان در موضوعات دانش محور برگزار شد.

ایجاد کنسرسیوم از شرکتهای دانش بنیان کلید تحول در فرایندهای اجرایی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست ها بود.

در این نشست ها، مدیران شرکت های تابعه پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس و شرکتهای نوآور و دانش بنیان از راههای افزایش تعاملات اقتصادی و ایجاد ارزش افزوده سخن گفتند.

ضرورت ریل گذاری در صنعت پتروشیمی کشور، تدوین آیین نامه ای جامع از چگونگی همکاری شرکتهای پتروشیمی و شرکتهای دانش بنیان،درنظر گرفتن شرکتهای بزرگ صنعتی به عنوان شرکتهای مادر و قرار دادن شرکتهای کوچک به عنوان زیرمجموعه آنها، ضرورت پذیرش ریسک پذیری در پروژه های علمی و توسعه محور، ایجاد صندوقهای توسعه فناوری در شرکتهای پتروشیمی از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست ها بود.

همچنین چالشها و فرصتهای پیش روی صنعت پتروشیمی در فضایی دوستانه و صمیمی مورد بررسی قرار گرفت.به گفته خانم دکتر مروت مدیر راهبرد و زیرساخت توسعه محصول و فناوری و نوآوری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شکل گیری جلسات متعدد بحث و گفتگو B2B بین شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس و شرکت های دانش بنیان و تبادل نظر آنها برای امتداد یافتن همکاری ها، زمینه ساز انعقاد قراردادهای تجاری در زمینه هایی چون ساخت داخل-تجهیزات دوار، ساخت داخل- تجهیزات ثابت و بهبود و تحول در فرایند خواهد بود.

برگزاری ١٩ نشست تخصصی با هدف تأمین نیازهای فناورانه

در دو روز اول نمایشگاه و همایش پتروفن، 19 نشست تخصصی بین شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های دانش بنیان با هدف تأمین نیازهای فناورانه شرکت‌های گروه، برگزار شد.در روز نخست این رویداد، شرکت‌های الماس ماهشهر و هرمز با موضوع «دانش فنی و لایسنس» و همچنین شرکت‌های پتروشیمی اروند و پارس با موضوع «پوشش‌های نوین» نشست‌های B2B با شرکت‌های دانش بنیان برگزار کردند.

در روز دوم هم علاوه بر ارائه شرکت تامین سرمایه خلیج فارس در خصوص تأمین منابع مالی نوآوری برای شرکت‌های دانش بنیان و پنل تخصصی استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در صنایع پتروشیمی، چالش‌ها و راهکارها، 15 نشست تخصصی در سه محور اصلی با شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.

در موضوع «ساخت داخل تجهیزات دوار»، شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، خوزستان، دهدشت، هرمز، هنگام، ایلام و بیدبلند خلیج فارس پنل و نشست‌های رودر رو برگزار کردند.

همچنین شرکت‌های پتروشیمی خوزستان، بوعلی سینا، پارس و شهید تندگویان ظهر امروز نشست‌هایی را با موضوع «ساخت داخل تجهیزات ثابت» با این شرکت‌ها برگزار کردند.همچنین شرکت‌های مبین انرژی خلیج فارس و فجر انرژی خلیج فارس و همچنین شرکت‌های پتروشیمی ایلام، اروند، شهید تندگویان و هنگام با موضوع «بهبود و تحول در‌ فرآیند» نشست‌های B2B با شرکت‌های دانش بنیان برگزار کردند.

در این نشست‌ها مدیران عامل و ارشد شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس حضور داشتند.

 

روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید