شرکت فجر انرژی خلیج فارس/

نگاه ویژه فجر انرژی به شرکت های دانش بنیان در همایش پتروفن

نگاه ویژه فجر انرژی به شرکت های دانش بنیان در همایش پتروفن
کدخبر : 45435

شرکت فجر انرژی خلیج فارس با حضور در همایش و نمایشگاه پتروفن به گفتوگو و تبادل نظر با شرکت های دانش بنیان و فناور پرداخت.

صبح یکشنبه 27 آذر 1401 به مناسبت هفته پژوهش و توسعه نخستین همایش همکاری با شرکت های دانش بنیان و فناور با نام "پتروفن" با رویکردی نوین و در زمینه های توسعه سبد محصولات، دانش فنی و لایسنس ، ساخت داخل تجهیزات ثابت و دوار، بهبود و تحول در فرآیندها از تاریخ ۲۷ الی ۲۹ آذر در تهران آغاز شد.

در روز اول این نمایشگاه آقای عسگری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و آقای مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از غرفه شرکت فجر انرژی خلیج فارس در نمایشگاه و همایش پتروفن بازدید کردند.

در این بازدید رئیس پژوهش و توسعه شرکت فجر با بیان نقش و ماهیت این شرکت در منطقه ویژه پتروشیمی، اهم فعالیت های انجام شده در یک سال گذشته از جمله حفاظت کاتدی داخلی خطوط آتش نشانی و داخلی سازی غشاهای اسمز معکوس را ارائه کرد.

در ادامه این بازدید نیز مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با توجه به اهمیت حفاظت از خطوط لوله آب آتش نشانی در صنعت خواستار اشتراک گزاری این دانش با شرکت های دیگر شد.

پروژه حفاظت کاتدی لوله های آب آتش نشانی چیست؟

در روز دوم این نمایشگاه علی زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس به بازدید از شرکت های دانش بنیان حاضر در این همایش پرداخت. علاوه بر بازدید، گفتوگو و آشنایی مدیرعامل فجر انرژی با این شرکت های فناور این همایش، کارشناسان فجر نیز به برگزاری جلساتی با شرکت های فعال در حوزه برق و ابزار دقیق، ساخت داخل تجهیزات ثابت و دوار، بهبود و تحول در فرآیندها پرداختند.

در پایان نیز شرکت فجر انرژی خلیج فارس با حضور در نشست ها و پنل های تخصصی به در زمینه های مختلف پرداخت. همایش و نمایشگاه پتروفن برای اولین بار به همت گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سال دانش بنیان در سالن همایش های بین المللی شرکت ملی نفت برگزار شده است

 

روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: