در قالب تفاهم نامه بین مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو و مجتمع مس شهربابک انجام می شود:

احصای نیازهای فناورانه و ایده های ارزش آفرین در زنجیره مس

احصای نیازهای فناورانه و ایده های ارزش آفرین در زنجیره مس
کدخبر : 45455

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد: نیازهای فناورانه و ایده های ارزش آفرین در زنجیره مس، در قالب تفاهم نامه همکاری امضا شده بین این مدیریت و مجتمع مس شهربابک، احصا خواهد شد.

غلامرضا ملاطاهری با بیان این مطلب گفت: با توجه به اهمیت بالای صنعت مس در توسعه فناوری های نوین و ظرفیت های بالای نیروی انسانی کشور برای توسعه بیشتر این صنعت، مذاکراتی با حسین محمودی میمند، مدیر مجتمع مس شهربابک در این زمینه انجام و در نهایت، منجر به انعقاد تفاهم نامه همکاری شد.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه همکاری درباره احصای نیازهای فناورانه و ایده های ارزش آفرین در بخش معادن و صنایع معدنی مس و همچنین تبادل اطلاعات در زمینه جدیدترین دستاوردهای پژوهشی صنعت مس است.

جزئیات تفاهم نامه همکاری

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با اشاره به جزئیات تفاهم نامه همکاری مذکور تصریح کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی پژوهشگران و مدرسان توانمند در بخش معدن و صنایع معدنی و «برقراری ارتباط بین سامانه های آموزشی، پژوهشی، کتابخانه و ایجاد امکان دسترسی به منابع مجاز دو طرف برای ایجاد تبادل اطلاعات»، از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

وی افزود: «توسعه ظرفیت های همکاری با دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان و همکاری برای تقویت اکوسیستم نوآوری و فناوری»، «حمایت از پایان نامه های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در راستای نیازهای پژوهشی براساس فرآیندهای مصوب» و «نیازسنجی فناوری های نوین در بخش معدن و صنایع معدنی و برنامه ریزی برای دستیابی به آن در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه»، بخش دیگری از مفاد تفاهم نامه یاد شده است.

بنا به این گزارش، مدیریت تحقیق و توسعه مس شهر بابک به شورای پژوهشی ایمیدرو اضافه شد.

 

روابط عمومی ایمیدرو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید