بانک آینده/

 عملکرد درخشان بانک آینده در شاخص‌های کلیدی کسب‌و‌کار

 عملکرد درخشان بانک آینده در شاخص‌های کلیدی کسب‌و‌کار
کدخبر : 45500

 بررسی شاخص‌های کلیدی کسب‌و‌کار بانک آینده، نشان از عملکرد درخشان این بانک در شش‌ماهه نخست سال 1401 دارد.

جذب سپرده‌های مردمی در بانک آینده طی تابستان 1401 در مقایسه با سه‌ماه نخست همین‌سال، با رشدی بیش از 500 درصد به مبلغی بیش از 3،200،000،000 میلیون‌ریال رسیده است. اقبال سپرده‌گذاران به این بانک موجب شده، مانده‌سپرده‌های مردمی، نسبت به تابستان سال گذشته، بیش از 65 درصد، رشد داشته باشد که نشان از اعتماد و اعتبار بیش‌تر این بانک نزد مشتریان دارد.

بانک آینده میزان درآمد کارمزدی خود را نسبت به سال گذشته بیش از 100 درصد، افزایش داده که همین امر، تأثیر چشم‌گیری بر شناسایی سود در صورت‌های مالی انتهای سال، خواهد داشت.

از سوی دیگر، این بانک در طراحی و ایجاد ابزارها و زیرساخت‌های الکترونیکی هم‌چون: اپلیکیشن‌های «کیلید»، «آبانک» و «پیشخوان‌مجازی» نیز نسبت به سال گذشته، بسیار موفق ظاهر شده تا آن‌جا که می‌توان بانک آینده را در رده پیشگامان عرصه بانکداری الکترونیکی کشور، جای داد.

آخرین بررسی‌ها در بانک آینده حاکی از آن است که بیش از 97 درصد تراکنش‌های سال 1400 در این بانک، به‌صورت غیرحضوری انجام شده است. که این دستآورد با هدف ارج‌نهادن به مشتریان و در نتیجه برنامه‌ریزی مطلوب بانک آینده طی سال‌های همه‌گیری بیماری کرونا، حاصل شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید