رئیس کل بیمه مرکزی در نخستین پویش سه شنبه های نوآوری:

تبدیل ایده های نوین به محصولات کارآمد نیاز اصلی صنعت بیمه است

تبدیل ایده های نوین به محصولات کارآمد نیاز اصلی صنعت بیمه است
کدخبر : 45548

اجرای طرح سه شنبه های نوآوری و پویش فناوری، محمل مناسبی برای نمایش توانمندی ها و دستاوردهای متنوع مجموعه های فناوری و شرکت های دانش بنیان در عرصه صنعت بیمه به شمار می آید.

مهندس مجید بهزادپور در آیین سه شنبه های نوآوری و مراسم رونمایی از دو طرح بیمه ای با اعلام این خبر افزود: صنعت بیمه باید خود را برای آینده ای آماده کند که فناوری های نوین و ابتکار سرمایه های انسانی، زیرساخت آن را تشکیل می دهند.

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان این مطلب که محصولات و خدمات بیمه ای باید در اولویت های آحاد جامعه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: صنعت بیمه در تولید محصولات و همچنین عرضه آنها از جمله صنایع پیشرو به حساب می آید که با ورود فناوری های نوین، این پیشتازی تثبیت خواهد شد.

رئیس شورای عالی بیمه با اشاره به راهبرد "شوک آینده" در صنعت بیمه اظهار داشت: معرفی و بیان تلاشهای نوآورانه و فناورانه خبرگان و دست اندرکاران صنعت بیمه، باعث تزریق امید و اطمینان به جامعه و بیمه گذاران می شود.

مهندس بهزادپور در پایان از آمادگی نهاد ناظر صنعت بیمه برای حمایت از مجموعه های نوآور سخن گفت و افزود: بستر کافی برای تبدیل ایده های نوین به محصولات تجاری وجود دارد و بیمه مرکزی، پرورش ایده های نو را از ماموریت های اصلی خود می داند.

شایان ذکر است در این آیین، راهکارهای جهش در صنعت بیمه با استفاده از توانمندی فناوران جوان و شرکت های دانش بنیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید