سمات/

آغاز واریز سود سهام عدالت به بیش از ۴۳ میلیون ایرانی

آغاز واریز سود سهام عدالت به بیش از ۴۳ میلیون ایرانی
کدخبر : 45555

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد : واریز سود سهام عدالت به ۴۳ میلیون و ۷۴۰ هزار نفر ایرانی از صبح امروز با استفاده از اطلاعات سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) آغاز شده است.

مرحله اول واریز سود سهام عدالت سال منتهی به 29 اسفندماه 1400 برای بیش از 43 میلیون نفر ایرانی که در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند از طریق شبکه بانکی از ساعات اولیه روز چهارشنبه 30 آذر ماه آغاز و به مدت 24 سال به طول می‌انجامد.

گفتنی است : سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارند به ترتیب ۵۱۰، ۵۵۵ و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت می‌کنند.

لازم به ذکر است این مبلغ به صورت علی الحساب است و باقیمانده سود با تکمیل واریزی شرکت‌های سرمایه‌پذیر تا قبل از پایان سال به صورت کامل پرداخت می‌شود.

بر اساس آمارهای موجود، حدود یک میلیون و ۷۳۰ هزار نفر از سهامداران عدالت همچنان با مشکل شبای بانکی معتبر روبرو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام و احراز هویت در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir) و یا درج شماره شبای معتبر خود در سایت sahamedalat.ir در فرایند دریافت سود سهام در مراحل بعدی قرار بگیرند.

 

روابط عمومی سمات

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: