در جلسه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مسوولان استانی مطرح شد:

تخصیص ۱۴۴ هکتار زمین در نهضت مسکن جوانان قشم به روستانشینان

تخصیص ۱۴۴ هکتار زمین در نهضت مسکن جوانان قشم به روستانشینان
کدخبر : 45559

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از تخصیص ۱۴۴ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت مسکن جوانان قشم در روستاها خبر داد.

افشار فتح‌الهی در جلسه با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان اظهار کرد: تاکنون ثبت نام طرح مسکن جوانان در ۴۲ روستا انجام و این طرح در ۳۶ روستا کلنگ زنی شده است.

وی ادامه داد: در این طرح تاکنون زمین ۲ هزار و ۸۷۸ نفر از جوانان جزیره تعیین تکلیف شده و در مراحل مختلف آماده سازی زیرساخت یا ساخت مسکن قرار دارد.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نهضت مسکن ملی جوانان در روستاها تاکنون ۱۴۴ هکتار زمین برای خانه دار شدن مردم تخصیص پیدا کرده و بعد از کلنگ‌زنی ۶ روستای باقی مانده اجرای پروژه در شهرها آغاز خواهد شد.

فتح‌الهی یادآور شد: در این طرح قیمت زمین از هزینه مسکن حذف و تسهیلات ارزان قیمت برای ساخت در نظر گرفته شده و هدف واگذاری زمین نیست؛ بلکه دستیابی مردم به مسکن ارزان‌قیمت، با کیفیت مناسب و مقاوم است.

بنابراین گزارش، در این جلسه روند پیشرفت نهضت مسکن جوانان قشم و چالش‌های پیش روی این طرح با حضور شهریار نوری‌زاده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و عباس کمالی، مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان بررسی و راهکارهای تسریع و تسهیل این طرح مدنظر قرار داده شد.

 

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید