منطقه آزاد چابهار/

برگزاری نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات مراکز اقامتی در منطقه آزاد چابهار

برگزاری نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات مراکز اقامتی در منطقه آزاد چابهار
کدخبر : 45561

محمد سعید موسایی مدیر گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد چابهار از برگزاری نشست هم اندیشی و رسیدگی و بررسی به مشکلات مراکز اقامتی خبر داد.

موسایی گفت: با هدف ارتقای عملکرد مراکز اقامتی، بهبود وضعیت حمل و نقل و مشکلات زیرساختی در بخش خدمات گردشگری نشست هم اندیشی برگزار گردید.

همچنین کارشناسان و فعالین در این حوزه هرکدام با مطرح کردن موضوعات اشتغال، مراکز اقامتی، دغدغه‌ها و چالش‌های موجود و ارایه آمار نقطه نظرات و پیشنهادات خود را عنوان کردند.

موسایی خاطرنشان کرد: این نشست هر ماه برگزار می‌گردد و امید داریم با همفکری پس از ارایه مشکل با هم اندیشی و ارایه راهکارهای حل و تسریع در بهبود آنها بتوانیم خدمات مناسبی ارایه کنیم.

وی همچنین گفت: مشکلاتی از قبیل مسائل مالی، معیشتی، بیمه و خدمات رفاهی کارکنان و فعالین حوزه مطرح شد که بایستی بدان ها توجه شود، چرا که ایشان از این نظر دغدغه ای نباید داشته باشند.

محمد سعید موسایی پر شدن ظرفیت مراکز اقامتی در پیک مسافرپذیری را از دیگر مشکلات مهم این بخش عنوان کرد و خواهان آموزش بومیان ساکن در گسترش بوم‌گردی و استفاده از ظرفیت‌های مانند کاشانه مهمان گردید.

بر پایه این خبر در این جلسه مسایل و مشکلات کمپ‌های مسافری هم مطرح و راهکارهای مناسب پیشنهاد گردید و لزوم نظارت برعملکرد کلیه مراکز مطرح شد.

در ادامه: موسایی همکاری بیشتر کارشناسان این حوزه را در افزایش نظارت بر عملکرد مراکز اقامتی و ارایه خدمات با کیفیت را خواستار شد.

مدیرگردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار هوشمندسازی گردشگری برای گردشگران، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ویژه فعالان این صنعت را بسیار اثرگذار دانست و از راه اندازی مجدد آموزش جهت فعالین خدمات گردشگری خبر داد.

در خاتمه وی با تاکید بر ظرفیت‌های خوب در بخش گردشگری گفت: تلاش برای رونق بخشی به اقتصاد در این بخش و نیز اشتغالزایی از اهداف راهبردی سازمان می‌باشد.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید