فولاد سنگان/

برگزاری چهاردهمین دوره ارزیابی جایزه ملی تعالی منابع انسانی در فولادسنگان

برگزاری چهاردهمین دوره ارزیابی جایزه ملی تعالی منابع انسانی در فولادسنگان
کدخبر : 45569

چهاردهمین دوره ارزیابی جایزه ملی تعالی منابع انسانی با حضور مدیر عامل فولاد سنگان، معاونین، مدیران و روسای این شرکت و همچنین ارزیابان سازمان تعالی منابع انسانی در محل سالن جلسات شرکت فولاد سنگان آغاز به کار کرد.

دکتر امرایی در این مراسم ضمن خیرمقدم به ارزیابان، گفت : در فولاد سنگان،توجه به منابع انسانی با نگاه ویژه ای آغاز و با توجه به تلاش همکاران ما که به راستی افسران جنگ اقتصادی در صنعت فولاد و تامین پایدار مواد اولیه فولاد مبارکه هستند، تمامی تلاشمان ، دستیابی به ظرفیت اسمی پنج میلیون تن گندله و سه ونیم میلیون تن کنسانتره در سال جاری است.

وی افزود : دستیابی به این اهداف مستلزم ارتقای سطح کمی و کیفی در کلیه سطوح است که این مهم در فولاد سنگان بسیار ارزشمند و مورد توجه بوده و هرچقدر در افزایش ظرفیت تولید تلاش شود، مطمئنا کیفیت زندگی، رضایتمندی و دیگر شاخص ها نیز باید افزایش یابد.

دکتر حمید محمدی رفیع، معاون توسعه سرمایه های انسانی ،ضمن خوش آمدگویی گفت : با توجه به وضعیت منطقه، توسعه منابع انسانی بسیار حایز اهمیت است و با راهبری مدیریت سازمان و هم افزایی سایر همکاران، خوشبختانه روند رو به رشدی را داریم و علی رغم جوان بودن سازمان، در رشد و توسعه جزء سازمان های ممتاز در کشوریم و امیدواریم در این ارزیابی، با تلاش و کوشش سازمان یافته شاهد کسب نتایج درخشان باشیم.

درادامه جعفر زنگنه، سرارزیاب جایزه‌ ملی تعالی منابع انسانی گفت : بسیار خرسندیم که در جمع همکاران شرکت فولاد سنگان هستیم و انشالله با هم فکری و هم افزایی دراین دوره، شاهد اقدامات و نتایجی مناسب باشیم.

گفتنی است،چهاردهمین دوره ارزیابی جایزه ملی تعالی منابع انسانی در دو روز ( سه شنبه و چهارشنبه ) توسط ارزیابان و در حوزه های رهبری منابع انسانی،استراتژی منابع انسانی،برنامه ریزی و تامین،توسعه منابع انسانی،جبران خدمت و محیط کار،روابط کار و کارکنان،نتایج برداشتی،نتایج عملکردی و نتایج سازمانی، در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان برگزار گردید.

 

روابط عمومی شرکت فولاد سنگان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید