شرکت تجلی/

برنامه‌های طلایی تجلی در راه است

برنامه‌های طلایی تجلی در راه است
کدخبر : 45601

شرکت تجلی که از زیر مجموعه‌های شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات است، حالا از طریق یکی از شرکت‌های زیرمجموعه خود به سراغ اکتشافات در حوزه طلا می‌رود.

شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات از زیرمجموعه‌های شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) است که عملکرد آن نشان می‌دهد جایگاه خود را تثبیت کرده و به نوعی در حال توسعه در چند مسیر است.

تجلی که به عنوان شرکت پروژه محور کار خود را آغاز کرد تا بدعت گذار روشی جدید برای جذب سرمایه در بخش معدن باشد، حالا با نگاهی به بازار‌های جهانی در تلاش است تا در حوزه‌های پر سود وارد شده و با حمایت سهامداران خود کار را پیش ببرد.

البته نکته بسیار مهم آن است که سهامداران تجلی باید با نگاهی بلندمدت این سهم را خریداری و وارد سرمایه گذاری شوند، زیرا تجلی نیز با نگاهی بلندمدت و بررسی کارشناسی بازار‌های جهانی حوزه‌های خود را انتخاب کرده است.

اما در این بین تجلی می‌داند پاشنه آشیل توسعه فعالیت هایش، توسعه اکتشافات است که این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

یکی از مهمترین موضوعاتی که امروز در دستور کار تجلی قرار دارد، ورود به اکتشاف عناصر نادر خاکی است. حوزه‌ای که دستاورد مهمی برای این مجموعه و حتی اقتصاد کشور محسوب می‌شود. با توجه به کاربرد و قیمت این مواد معدنی در بازار‌های جهانی، بهره برداری از این مواد معدنی می‌تواند توسعه صنایع‌های تک و عدم وابستگی به واردات را به همراه داشته باشد. از سویی دیگر نگاهی به بازار این محصولات نشان می‌دهد، ورود به این حوزه، سودآوری خوبی برای تجلی به همراه دارد. در نتیجه سهامداران آن باید بدانند که تجلی با آینده نگری پا به عرصه معدن گذاشته و می‌تواند اتفاقات خوبی را در این بخش رقم زند.

اما حالا پس از ورود به حوزه مس و عناصر نادر خاکی، ورود به اکتشافات طلا در دستور کار تجلی قرار گرفته تا بتواند موتور توسعه این حوزه را هم روشن کند. در واقع تجلی در زمینه معادن و اکتشاف در حوزه لیتیوم، عناصر نادر خاکی و فلزات مس، طلا و پلی متال سرمایه گذاری کرده که نگاه به بازار تقاضای هر کدام نشان می‌دهد که سهامداران از مشارکت در برنامه‌های تجلی پشیمان نخواهند شد.

به عنوان مثال در حوزه لیتیوم، افزایش تولید خودرو‌های برقی بازار پر رونقی را برای این ماده معدنی ایجاد می‌کند که تجلی با سرمایه گذاری امروز خود می‌تواند سهم خوبی در بازار داشته باشد و حالا ورود به حوزه طلا خبر دیگری است که نشان می‌دهد تجلی در مسیر درستی قرار گرفته و با نگاه کارشناسی به سراغ توسعه بخش معدن رفته است.

مدیر امور معادن و اکتشاف شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات درباره این موضوع بیان کرده است: نقل و انتقال پروانه معدن طلای پورفیری در آذربایجان شرقی با مشارکت ۸۵ درصدی در مرحله انتقال به یکی از شرکت‌های زیرمجموعه تجلی است و انتظار داریم اکتشاف از این معدن تا ۲ ماه آینده آغاز شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید