مدیرعامل مجتمع مس سونگون خبرداد:

استقرار دائم موکب ورزقانی ها در صحن عقیله

استقرار دائم موکب ورزقانی ها در صحن عقیله
کدخبر : 45602

دکتر عباسزاده در مراسم تجلیل از خادمان موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) مجتمع مس سونگون در اربعین حسینی از استقرار موکب دائم ورزقانی ها در صحن عقیله کربلای معلی خبر داد.

دکتر عباسزاده در مراسم تجلیل از خادمان موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) مجتمع مس سونگون در اربعین حسینی ، ضمن قدردانی از زحمات و حضور داوطلبانه کارکنان مجتمع مس سونگون گفت: خدمت به زائران آقا امام حسین (ع) نشان از تقوای قلوب دارد و بدون شک آثار و برکات این حضور در زندگی مادی و معنوی نمایان خواهد شد.

مدیر مجتمع مس سونگون گفت : معدن انفال هست و صاحب انفال امام عصروالزمان ، هر تصمیمی در هر جایگاهی در این معدن گرفته می شود آثار سیاسی، امنیتی، روانی و اقتصادی آن متوجه مجتمع ، شهر، استان و کشور می شود بنابراین تصمیمات شخصی و منافع شخصی ابداً جایی در این مأموریت مهم ندارد.

وی از استقرار موکب دائم ورزقانی ها در صحن عقیله کربلای معلی هم خبر داد و گفت: با هماهنگی ستاد عتبات استان انشاءالله ورزقانی های عزیز از این به بعد علاوه بر استقرار ، میزبان هم منطقه ای ها و هموطنان خودمان در این موکب خواهند بود.

در ادامه حجت الاسلام سیدی و فتحی پور هم ضمن اشاره به اهمیت حضور در پیاده روی اربعین ، گزارشی از عملکرد موکب و خدمات رسانی آن ارائه دادند.

مهندس اسمعیلی مدیر روابط عمومی و نظارت بر خدمات مجتمع مس سونگون هم در این برنامه ضمن تشکر از تلاش بی منت و خالصانه همکاران در خدمت به زوار آقا امام حسین (ع) گفت: با حمایت کامل دکتر عباسزاده و حضور سرشار از شور همکاران، موکب مجتمع خوش درخشید و در طول شبانه روز میزبان خیل عظیمی از زائران عزیز اربعین حسینی بود.

در پایان مراسم از همه همکاران و خادمین موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) مجتمع مس سونگون تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: