با ارسال لوح سپاس /

وزیر نیرو از مدیریت و کارکنان شرکت فجر انرژی تقدیر کرد

وزیر نیرو از مدیریت و کارکنان شرکت فجر انرژی تقدیر کرد
کدخبر : 45677

وزیر نیرو با ارسال لوح سپاس از اقدامات شرکت فجر در کمک به تامین پایدار انرژی تابستان 1401 تقدیر کرد.

وزیر نیرو آبان ماه سال جاری با اهدای لوح از اقدامات شرکت فجر انرژی خلیج فارس در تامین پایدار برق مردم در دوره اوج تابستان 1401 تقدیر کرد. وی در ادامه اقدامات برنامه ریزی شده و موفق این شرکت در انجام تعمیرات نیروگاه ها را نیز تحسین کرد.

پیش از این نیز و در سال های 89، 97 و 1400 معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان خوزستان طی لوح های جداگانه از اقدامات شرکت فجر تقدیر کرده بودند. این شرکت هر ساله در فصول گرم سال بیش از 500 مگاوات برق لحظه را به شبکه برق سراسری تزریق کرده که این مقدار معادل بیش از نیمی از کسری برق استان خوزستان است.

شرکت فجر انرژی  در سال 1401 همانند سال های گذشته در فصول گرم سال بیش از  1 میلیارد و 500 میلیون کیلووات برق به شبکه سراسری تزریق کرده تا بتواند کسری برق شهرهای منطقه را تامین کند.

شرکت فجر انرژی خلیج فارس به عنوان قلب تپنده منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی وظیفه تولید و تامین سرویس های حیاتی شرکت های منطقه را بر عهده دارد. این شرکت در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود و همچنین خدمت به جامعه واقع در منطقه همجوار خود، هر سال مقدار قابل توجهی برق به شبکه سراسری تزریق می کند.

فجر انرژی برای اینکه بتواند نیروگاه های خود را همواره در فصول گرم سال در مدار تولید باقی نگه دارد و برق شرکت ها و منطقه را تامین کند، برنامه ریزی مدون برای تعمیرات اساسی توربین و روتور های خود پیاده سازی کرده که به کمک کارشناسان خبره خود آن را عملیاتی می کند.

 

روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: