بانک توسعه صادرات ایران/

 تسریع ارائه خدمات به صادرکنندگان کاشانی

کدخبر : 45698

مدیرعامل و هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران با صادرکنندگان مطرح کاشان، در مورد رویه ارائه خدمات این بانک و چالش های موجود گفتگو کردند.

دکتر سیدعلی حسینی ضمن خوش آمدگویی به صادرکنندگان و رئیس اتاق بازرگانی کاشان، گفت: نیروی انسانی کاربلد و علاقه مند در شعبه کاشان از یک سو و توانمندی تولیدکنندگان از سوی دیگر زمینه ساز تعامل سازنده بین بانک و بخش تولید صادرات محور در کاشان شده است.

حسینی تاکید کرد: دست خدا با جماعت است و تفاهم و همکاری بین شعبه بانک توسعه صادرات در کاشان و مشتریان به طور حتم منجر به رشد بخش صادرات این شهر خواهد شد.

وی پس از استماع نظرات و پیشنهادات صادرکنندگان حاضر در جلسه بر افزایش سرعت عمل در ارائه خدمات از سوی بانک تاکید و اظهار امیدواری کرد که با افزایش سرمایه بانک بتوانیم سطح ارائه خدمات و تسهیلات بانک را ارتقا دهیم.

در ادامه محمود تولایی، رئیس اتاق بازرگانی کاشان، همکاری شعبه کاشان بانک توسعه صادرات ایران با صادرکنندگان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ظرفیت صادراتی بالای شهر کاشان، لزوم توسعه ارائه خدمات بانک های توسعه ای در این شهر را افزایش داده است.

وی با اشاره به نقش شهر صنعتی کاشان در ارزآوری، افزود: این شهر بیش از 70 محصول متنوع صادراتی را با ارزآوری سالانه بالغ بر نیم میلیارد دلار به اقصی نقاط جهان صادر می کند.

وی، تعامل بانک توسعه صادرات ایران با صادرکنندگان شهر کاشان را سازنده و در حال گسترش توصیف کرد و گفت: با توجه به ظرفیت بالای صادراتی این شهر انتظار می رود بانک توسعه صادرات خدمات و تسهیلات بیشتری در اختیار مشتریان در کاشان قرار دهد.

تولایی در ادامه عمده مطالبات صادرکنندگان کاشان را برشمرد و اظهار داشت: تسریع در ارائه خدمات، لزوم سرمایه گذاری ثابت، احراز شرط معدل، سرمایه در گردش، تسهیل وثائق و رتبه بندی مشتریان از اهم مطالبات صادرکنندگان کاشانی از بانک توسعه صادرات ایران است.

درادامه این نشست، یوسف نجدی، مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران نیز ضمن تقدیر از عملکرد صادراتی تولیدکنندگان کاشان، گفت: مشتریان شعبه کاشان از خوش حساب ترین مشتریان بانک محسوب می شوند و رابطه بسیار مطلوب و سازنده ای با شعبه بانک در این شهردارند.

وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت منابع، لازم است در بخش افزایش سرمایه بانک، اقداماتی از سوی دولت انجام پذیرد زیرا با افزایش سرمایه، شعب بانک فراغ بال بیشتری در ارائه خدمات به مشتریان خود، به ویژه در شهرهای مستعد صادراتی مانند کاشان دارند.

نجدی یادآور شد: شعبه کاشان به 126 درصد از اهداف عملیاتی خود در بخش ریالی، دست پیدا کرده و ضروری است در بخش سپرده ارزی نیز تلاش بیشتری انجام شود.

در ادامه این نشست، مدیران ارشد بانک پاسخگوی سوالات و چالش های صادرکنندگان حاضر در جلسه بودند.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران نیزدستور لازم جهت پاسخگویی در اسرع وقت و بررسی موارد مطروحه در جلسه را صادر کرد.

 

روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید