معاون طرح و برنامه بیمه مرکزی در نشست هم اندیشی بیمه و فناوران:

تسهیل عملیات بیمه گری با بهره گیری از ابزار فناورانه به تقویت اعتماد عمومی منتهی خواهد شد

تسهیل عملیات بیمه گری با بهره گیری از ابزار فناورانه به تقویت اعتماد عمومی منتهی خواهد شد
کدخبر : 45739

نهاد ناظر صنعت بیمه علاوه بر حمایت از شرکت های فن آور و سرمایه های انسانی متخصص به دانش بنیان شدن فعالیت آنان نیز کمک خواهد کرد.

دکتر علی بنیادی نائینی که در جمع فناوران و مدیران شرکت های دانش بنیان سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: هم افزایی ظرفیت های صنعت بیمه و قابلیت های فناوری یک فرصت بزرگ است که باید با سرعت بالا و کیفیت مناسب روی ریل توسعه قرار گیرد.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با اعلام آمادگی برای حضور تمامی فعالان حوزه فناوری در صنعت بیمه، تصریح کرد: توسعه صنعت بیمه در گرو ورود فناوران و شرکت های دانش بنیان به این صنعت است که این راهبرد در نهاد ناظر بیمه با حساسیت دنبال می شود.

وی از راه اندازی پویش فناورانه و سه شنبه های نوآوری در نهاد ناظر صنعت بیمه خبر داد و اظهار داشت: نمایش دستاوردها و بیان قابلیت ها و عرضه تسهیل گری از سوی فناوران می تواند در جذب مشارکت و همراهی ارکان صنعت بیمه نقش موثری را ایفا کند.

عضو هیات عامل بیمه مرکزی از ساده سازی روند ارائه محصولات و خدمات بیمه ای به عنوان چالش اصلی صنعت بیمه یاد کرد و افزود: با سرعت بخشی به عملیات بیمه گری و تسهیل خدمت رسانی، سرمایه اعتماد عمومی را به شکل محسوسی تقویت خواهد کرد.

دکتر بنیادی با طرح این پرسش که صنعت بیمه از نقطه نظر نوآوری در چه جایگاهی قرار دارد، اظهار داشت: راه اندازی مرکز نوآوری در نهاد ناظر صنعت بیمه یک گام بلند برای بهره مندی صنعت بیمه از ظرفیت های نوآوران و سرمایه انسانی مبتکری است که جذب صنعت بیمه خواهند شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از حضور مدیران و نمایندگان شرکت های فناور و دانش بنیان ها، زمینه های همکاری مشترک را تشریح کرد.

شایان ذکر است که در این نشست از همراهی مدیران شرکت های فناور و حضور آنان در نمایشگاه روز ملی صنعت بیمه با اهدای لوح و تندیس، تقدیر شد.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: