در راستای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی صورت گرفت؛

صدور مجوز فعالیت برای چهارمین شرکت معتمد ارایه‌کننده‌ی خدمات مالیاتی

صدور مجوز فعالیت برای چهارمین شرکت معتمد ارایه‌کننده‌ی خدمات مالیاتی
کدخبر : 45743

معاون مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان از صدور مجوز برای چهارمین شرکت معتمد ارائه کننده خدمات مالیاتی خبرداد و گفت: در راستای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مجوز نوع اول برای شرکت معتمد «داده پردازی تیس» صادر شد.

محمد طاهری، معاون مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور گفت: به موجب ماده (26) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، سازمان امور مالیاتی کشور می‌تواند جهت حصول اطمینان از عملکرد صحیح مؤدیان در اجرای قانون مذکور از خدمات «شرکت های معتمد ارائه کننده خدمات مالیاتی» استفاده کند.

وی افزود: شرکت های معتمد ارائه کننده خدمات مالیاتی می توانند با سه نوع مجوز در زمینه های: 1-صدور و ارسال اطلاعات صورتحساب‌های الکترونیکی و پشتیبانی از تجهیزات مرتبط با آن، 2- آموزش مودیان مالیاتی، 3- ارائه مشاوره های فنی مالیاتی و غیرمالیاتی، در راستای توانمندسازی مودیان مالیاتی با سازمان امور مالیاتی همکاری کنند.

طاهری با بیان اینکه «شرکت داده‌پردازی معتمد تیس» به عنوان چهارمین شرکت معتمد ارائه کننده خدمات مالیاتی مجوز نوع اول خود را از سازمان امور مالیاتی کشور دریافت کرده است، اظهارداشت: مودیان محترم مالیاتی از این پس می توانند در زمینه هایی همچون نصب، راه‌اندازی، پیکربندی، ارائه پشتیبانی و تامین تجهیزات مورد نیاز صدور صورتحساب الکترونیکی و همچنین صدور، نگهداری، جمع‌آوری و ارسال اطلاعات این صورتحساب‌ها به سازمان امور مالیاتی کشور از خدمات این شرکت در کنار سایر شرکت های معتمد دیگر استفاده کنند.

معاون مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان خاطرنشان کرد: تاکنون پنج مجوز فعالیت برای شرکت های «داده‌کاوی معتمد اول سام»، «داده پردازی کیسان» و «شرکت داده‌پردازی معتمد تیس» با مجوز فعالیت نوع اول و شرکت «دیان همراه فردا» با مجوز فعالیت نوع دوم و سوم صادر شده است و درخواست سایر متقاضیان اخذ مجوز در این حوزه نیز در مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور در حال بررسی می باشد.

گفتنی است، لیست اسامی و اطلاعات تماس این شرکت ها در درگاه ملی مالیات به آدرس https://www.intamedia.ir/  در دسترس عموم قرار دارد.

لینک دانلود اطلاعات تماس شرکت های معتمد مالیاتی

 

رسانه مالیاتی ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید