مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد

تداوم برگزاری یادواره های شهدا در کیش

تداوم برگزاری یادواره های شهدا در کیش
کدخبر : 45789

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: با کار جهادی، مستمر، خالصانه، علمی، مجرب و مدبرانه در راستای جلب رضای خداوند، ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

مهدی کشاورز در آیین نخستین کنگره ملی شهدای غواص که صبح یکشنبه چهارم دی در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد؛ گفت: در جهانی سرشار از آشوب و فتنه، برای رسیدن به اهداف شهدا باید جهادگونه رفتار کنیم.

وی، اظهار داشت: سخن گفتن در جمعی که خانواده معظم شهدا حضور دارند هم کاری دشوار و هم آسان است چرا که ما خود را از خانواده شهدا و آن ها را از خود می دانیم هر چند که خانواده های شهدا با تقدیم عزیزان خود با خدا معامله کردند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، عنوان کرد: یاد و خاطره شهدا و دلاوری ها و رشادت های آن ها با برگزاری کنگره ها و یادواره ها زنده می ماند و اطمینان داریم که شهدا به کسانی که در این حوزه ها فعالیت می کنند کمک خواهند کرد.

مهدی کشاورز به برنامه های نخستین روز از این کنگره که شنبه سوم دی برگزار شد اشاره کرد و افزود: حقیقت حضور شهدا در این برنامه ها به وضوح حس شده و در بیان حکایت هایی که مادران و همرزمان شهدا بازگو کردند معجزه هایی دیده شد که روزها می تواند همگان را به فکر فرو ببرد.

وی با تاکید بر انجام کار جهادی در راستای رسیدن به اهداف شهدا افزود: کار جهادی برای جلب رضای خداوند است و با دعای خیر خانواده شهدا و دعای خاص امام زمان(عج)، عاقبت ما ختم به شهادت خواهد شد.

هم زمان با برگزاری آیین نخستین کنگره ملی شهدای غواص، با حضور سردار محمدجعفر اسدی معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ع)، مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن کیش و جمعی از ایثارگران و خانواده معظم شهدا از تمبر این مراسم در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش رونمایی و ممهور به مهر شرکت پست شد و حاضرین به رسم یادبود بر حاشیه این تمبر یادداشت نگاشتند.

لازم به ذکر است در آیین نخستین کنگره ملی شهدای غواص کیش، خانواده های شهدای غواص، نیرو های نظامی و انتظامی، ایثارگران، جانبازان، مسوولان محلی کیش، امیر دریادار دوم محمد سلطان‌آبادی معاون  نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش، سید محمود انوشه پژوهشگر و استاد دانشگاه، حسن رحیم پور ازغندی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، صادق آهنگران مداح اهل بیت نیز حضور داشتند

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید