با حضور عضو هیات عامل ایمیدرو برگزار شد؛

معارفه وفایی فرد به عنوان مجری جدید "ایمینو"

معارفه وفایی فرد به عنوان مجری جدید "ایمینو"
کدخبر : 45808

مراسم تودیع و معارفه مجری مرکز نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو) امروز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور امیر خرمی شاد، عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو برگزار شد از زحمات حسین منصوری خدایی در مدت چندساله مدیریت بر این مجموعه قدردانی و مجید وفایی فرد به عنوان مجری جدید طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو) معرفی شد.

خرمی شاد در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت سرمایه های انسانی در سازمان ها بر لزوم به کارگیری و حفظ نیروهای خلاق و با استعداد در طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی تاکید کرد.

وی ضمن تقدیر از عملکرد مجری این طرح طی دو سال گذشته، ایده برگزاری رویدادهای "هم‌رسانی دایان" و نیز برگزاری تورهای فناورانه را از نقاط قوت عملکرد این طرح عنوان کرد.

حسین منصوری در این مراسم، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو)از بدو تاسیس تاکنون، راه اندازی پرتال جامع ایمینو، برگزاری ۵ رویداد هم رسانی دایان، حضور در ۵ نمایشگاه تخصصی، برگزاری ۳۰ دوره آموزشی حضوری و آنلاین، تورهای فناورانه و پذیرش و استقرار ۱۳ استارتاپ در ایمینو را از جمله اقدامات صورت گرفته در این طرح عنوان کرد.

مجید وفایی فرد نیز در این مراسم، وجود پتانسیل های معدنی در ایران و نیز فارغ التحصیلان بخش معدن و رشته های مهندسی را فرصتی مناسب برای ایجاد نوآوری در بخش معدن و صنایع معدنی کشور دانست.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران در کمک به استارتاپ ها و ایجاد هم‌افزایی بین این مرکز و طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید