در همایش ششمین دوره ممیزی عملکرد HSE واحدهای تابعه ایمیدرو

شرکت ماهان سیرجان رتبه "عالی تک ستاره" کسب کرد

شرکت ماهان سیرجان رتبه "عالی تک ستاره" کسب کرد
کدخبر : 45843

همایش اعلام نتایج اجرای ششمین دوره ممیزی عملکرد HSE شرکت های صنعتی و معدنی تابعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدن ایران( ایمیدرو ) برگزار و از واحدهای برتر تقدیر شد.

براساس اعلام سازمان ایمیدرو طبق نتایج بدست آمده این ممیزی از بین ۴۸ واحد ممیزی شده شرکت های گل گهر، گهر زمین، ماهان سیرجان و فولاد میانه سطح عملکرد "عالی تک ستاره" را کسب کردند.

وجیه اله جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو در این مراسم گفت: رعایت اصول و دستورالعمل های این بخش از اصول اساسی ایمیدرو است و قابل چشم پوشی نیست و قوانین و دستورالعمل های این حوزه تنها مختص به بخش خاصی نبوده است بلکه تمام سطوح کارگری، کارشناسی، مدیریتی و ... را دربرمی گیرد و همگان مکلف به رعایت آن هستند.

وی تاکید کرد: در این صورت می توان به اثربخش بودن مقررات این حوزه امیدوار شد و مدیران واحدها و مجتمع ها و نیز مدیران بخش بهداشت، ایمنی و محیط زیست باید به صورت مستمر و روزانه امور مربوط به این حوزه را رصد کنند که سبب ارتقای جایگاه شرکت ها و واحدهای زیرمجموعه و تابعه می شود.

مهندس مهدی بهرامی مدیرعامل شرکت ماهان سیرجان نیز در حاشیه این مراسم گفت: کسب این موفقیت حاصل یک کار واقعی تیمی بوده است و نشان از کارایی بالا و چابکی بخش خصوصی در بهره برداری از معادن است به گونه ای که شرکت ماهان سیرجان در بحث تولید و استخراج سنگ آهن و  باطله برداری از برنامه های پیش بینی شده جلوتر است و به طور همزمان ۴ سال متوالی بهبود مستمر ایمنی داشته و در ۳ سال گذشته نیز جزء رتبه های برتر ایمنی در کشور بوده است.

مهدی بهرامی افزود: حوزه ایمنی سازمان ایمیدرو در کنار شرکت ها حضور دارد و به رفع نواقص و نقطه ضعف ها کمک می‌کند که این اقدام زیبای همکاران ایمنی ایمیدرو می تواند الگوی خوبی برای حمایت و پشتیبانی واقعی دولت از بخش خصوصی و تولید باشد.

گفتنی است در راستای موفقیت ها، سیرصعودی و عملکرد مناسب ۴ سال اخیر حوزه ایمنی شرکت ماهان سیرجان و باتوجه به نتایج، پیشرفت و بهبود کیفیت فعالیت های حوزه HSE شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان قابل توجه است و در این دوره نیز توانست سطح عملکرد "عالی تک ستاره" را کسب کند.

 

روابط عمومی شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید