ایمیدرو/

هاشم پور سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران شد

هاشم پور سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران شد
کدخبر : 45861

مراسم معارفه مرتضی هاشم پور، سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران با حضور عضوهیات عامل ایمیدرو برگزار شد.

صبح امروز مراسم معارفه تودیع و معارفه سرپرست جدید مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران با حضور جمشید ملارحمان در این مرکز برگزار شد. طی این مراسم از زحمات مجید وفایی فرد قدردانی و مرتضی هاشم پور به عنوان سرپرست جدید مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران معرفی شد.

ملارحمان در این مراسم عنوان کرد: حضور مهندسان و متخصصان حوزه فرآوری کشور در این مرکز موجب شده تا مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران دارای سرمایه انسانی ارزشمندی در حوزه معدن و صنایع معدنی را گرد هم آورد که قطعا استفاده درست از این ظرفیت و سرمایه فکری می تواند منجر به توسعه بخش معدن و صنایع معدنی کشور شود.

وی تاکید کرد: با استفاده از پتانسیل نیروی انسانی مرکز تحقیقات و فرآوری مواد معدنی ایران می توان طرح جامع و برنامه راهبردی را برای رسیدن به اهداف این مرکز تهیه و تدوین کرد. همچنین ایمیدرو آمادگی دارد در رفع مشکلات برای تدوین این طرح جامع و راهبردی کمک کرده و زمینه را برای دستیابی به آن هموار کند.

بهره وری درست از اکتشافات صورت گرفته در کشور، بهره وری از باطله های موجود و استفاده از سرمایه های فکری و نیروی انسانی متخصص از دیگر موضوعاتی بود که ملارحمان مطرح کرد.

مجید وفایی فرد، مدیر سابق مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران نیز به ارائه برخی از دستاوردهای این مرکز طی 5 سال گذشته پرداخت. توسعه پژوهش های کاربردی، ثبت اختراعات(ثبت 4 اختراع و یک اختراع در حال ثبت)، تربیت تکنسین فرآوری مواد معدنی به عنوان مسولیت اجتماعی و حضور این مرکز در بین 5 آزمایشگاه برتر در شبکه آزمایشگاهی کشور توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی 10 سال متوالی از جمله مواردی بود که وفایی فرد به آن اشاره کرد.

مرتضی هاشم پور، سرپرست جدید مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران نیز در این مراسم ضمن تاکید برنقش موثر نیروی انسانی در موفقیت سازمانها اظهار کرد: مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران دارای جایگاهی کم نظیر در کشور و منطقه است بنابراین معرفی پتانسیل و توانمندی های این مرکز در سطح ملی، منطقه ای و جهانی می تواند منجر به ایجاد پیوند محکمی بین فعالان این حوزه شده و توسعه بخش معدن و صنایع معدنی کشور را به دنبال داشته باشد.

هاشم پور پیش از این و در دهه گذشته، مدیریت مجتمع معدنی سنگان را عهده دار بود.

 

روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: