بانک قرض‌الحسنه مهر ایران/

پرداخت ۱۹۰هزار فقره وام بدون ضامن از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

پرداخت ۱۹۰هزار فقره وام بدون ضامن از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
کدخبر : 45871

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا پایان آبان ماه ۱۹۰هزار فقره وام بدون ضامن به متقاضیانی که مشمول پرداخت این نوع وام بوده‌اند، پرداخت کرده است. ارزش وام‌های بدون ضامن پرداخت شده از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بیش از ۵۱هزار میلیارد ریال می‌رسد.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق شده رتبه چهارم را در پرداخت وام‌های بدون ضامن به خود اختصاص دهد.

از اواخر دی ماه سال گذشته، بانک‌های دولتی موظف شدند در پرداخت وام کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان، صرفاً اعتبارسنجی را ملاک قرار داده و از مشتریان درخواست ضامن نکنند.

بر همین اساس، وزارت امور اقتصادی و دارایی در دی ماه سال ۱۴۰۰ طی بخشنامه‌ای بانک‌های دولتی را به پرداخت وام خرد بدون ضامن مکلف کرد و بانک‌های دولتی از ابتدای بهمن ماه سال ۱۴۰۰ پرداخت وام بدون ضامن را در دستور کار قرار دادند.

بانک‌ها از ابتدای بهمن ماه سال گذشته تا پایان آبان امسال، بیش از ۴۴۵هزار میلیارد ریال وام به یک میلیون و ۲۱۶ هزار نفر پرداخت کرده‌اند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ۱۱درصد، رتبه چهارم را از نظر میزان پرداخت وام بدون ضامن به خود اختصاص داده است. این بانک تا پایان آبان ماه ۱۹۰هزار فقره وام بدون ضامن به متقاضیانی که مشمول پرداخت این نوع وام بوده‌اند، پرداخت کرده است. ارزش وام‌های بدون ضامن پرداخت شده از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بیش از ۵۱هزار میلیارد ریال می‌رسد و سرانه این وام‌ها نیز حدود ۲۷۰ میلیون ریال بوده است.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید