رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران:

همکاران به‌صورت ویژه و با حسن برخورد آماده پاسخ به مشتریان باشند

همکاران به‌صورت ویژه و با حسن برخورد آماده پاسخ به مشتریان باشند
کدخبر : 45873

رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: سرعت رشد بانک فزاینده است و این رشد نیازمند توسعه و اصلاح زیرساخت‌های نرم‌افزاری است که شعب باید در این خصوص به‌صورت ویژه و با حسن برخورد آماده پاسخ به تماس‌های تلفنی مشتریان باشند.

دکتر «روح‌الله قاسمیان» رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک در دیدار با کارکنان استان بوشهر گفت: رشد بانک، توسعه و اصلاح زیرساخت‌های نرم‌افزاری را ضروری کرده که گاهی ممکن است منجر به بروز اختلال در سامانه‌های غیرحضوری بانک و افزایش تعداد تماس‌های تلفنی ‌شود.

وی تأکید کرد: عدم پاسخگویی به تماس‌های تلفنی در بانک‌ها، از رایج‌ترین دلایل نارضایتی مشتریان است و شعب باید در این خصوص به‌صورت ویژه و با حسن برخورد آماده پاسخ به تماس‌های مشتریان باشند.

مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک گفت: توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه مبنای تأسیس بانک‌های قرض‌الحسنه بوده و امروز پس از ۱۵ سال فعالیت، نگاه مدیریت کلان بانک از یک سو و توجه نهادهای حاکمیتی از سوی دیگر نمایانگر تلاش برای اعتلای این سنت نیکو و گسترش نقش آن در اقتصاد کشور است.

قاسمیان اظهار داشت: در همین راستا، از مهمترین وظایف کارکنان بانک داشتن شناخت دقیق از جایگاه فرهنگی شغل خود و اهتمام به اتخاذ منش قرض‌الحسنه و رأفت اسلامی در تعامل با مردم است که معیار تحقق آن جاری شدن نام نیکوی بانک بر زبان عموم جامعه خواهد بود. تأکید مدیرعامل بانک نیز همواره این بوده که توسعه فعالیت‌های فرهنگی قرض‌الحسنه که اصل تفاوت این بانک با سایر بانک‌هاست، در صدر برنامه‌های قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه کارکنان این بانک تعهد سازمانی بالایی دارند، افزود: این امر دلیل اعتقاد پرسنل به خدمت‌رسانی به مردم است و دستاورد آن جایگاه بسیار مطلوب امروز بانک در پانزدهمین سال فعالیت خود است که بهترین مشتریان شبکه بانکی کشور را در اختیار دارد.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید