مدیرعامل بانک دی: ۳۰۰ باجه بانکی ایجاد می‌شود

گسترش خدمات بانکی در مراکز بنیاد شهید سراسر کشور

گسترش خدمات بانکی در مراکز بنیاد شهید سراسر کشور
کدخبر : 45877

بانک دی به منظور گسترش خدمات بانکی به مشتریان خود به زودی صدها باجه بانکی و میز خدمت را در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد خواهد کرد.

بانک دی به جای افتتاح پرهزینه شعب جدید از ظرفیت‌های بنیاد شهید استفاده خواهد کرد و به مشتریان خود خدمات بانکی ارائه می‌کند.

طرح ایجاد میزهای خدمت بانک دی از سال گذشته آغاز شده و تا پایان سال گذشته ۸۰ دفتر بنیاد شهید و ۶ هزار باجه و ۶۲۷ هزار نقطه تماس پست بانک در سراسر کشور خدمات بانک دی را به مشتریان و همچنین سهامداران اصلی بانک یعنی خانواده شهدا و ایثارگران ارائه می دهند.

در قانون برنامه ششم توسعه کشور و در راستای تحقق دولت الکترونیک تأکید شده است که دستگاه‌های دولتی برای تسهیل در دسترسی مردم به خدمات بانکی، باید خدمات اجرایی خود را به شرکت ملی پست، دفاتر ICT روستایی و دفاتر پیشخوان دولت واگذار کنند.

بانک دی همچنین برای افزایش سهولت دسترسی خانواده‌های شهدا و ایثاگران و همچنین سایر مشتریان به خدمات بانکی، باجه‌های بانک را در دفاتر بنیاد شهید راه‌اندازی کرده و درصدد گسترش آن است.

علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی درباره ایجاد صدها میز خدمت در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور گفت: برای ایجاد ۳۰۰ باجه بانک دی به بانک مرکزی درخواست دادیم. با توجه به وضعیت کارمندان موسسه اعتباری کاسپین و لزوم همکاری آنها، برای ایجاد ۳۰۰ باجه بانک دی هیچ مشکلی نداریم و بانک مرکزی نیز موافقت اولیه خود را اعلام کرده است. با راه‌اندازی این باجه‌ها در مراکز بنیاد شهید و ایثارگران خدمات بانکی بیشتری به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارائه خواهیم کرد.

وی درباره فروش اموال مازاد بانکی که وزیر اقتصاد اصرار زیادی برای تحقق آن دارد نیز گفت: بانک دی در حال فروش املاک و اموال مازاد خود است و جزو بانک های برتر در این زمینه محسوب می‌شود. فروش اموال مازاد موجب می‌شود وضعیت این بانک در بازار سرمایه نیز بهبود و روند رو به رشد این روزهای نماد دی ادامه یابد

 

پایگاه خبری حیات

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید