رئیس کل بیمه مرکزی در پویش فناورانه سه شنبه های نوآوری صنعت بیمه:

عرضه محصولات بیمه با فناوری‌های نوین، هوشمند و سریع می شود

عرضه محصولات بیمه با فناوری‌های نوین، هوشمند و سریع می شود
کدخبر : 45922

در حوزه های متنوع و رشته های گوناگون بیمه ای، بهره گیری از ابزارهای دیجیتالی و مولفه های نوآورانه به فرهنگ غلب صنعت بیمه مبدل خواهد شد.

مهندس مجید بهزادپور که در آیین رونمایی دو طرح جدید بیمه ای، حضور داشت با اعلام این مطلب افزود: دستاوردهای اخیر بیمه گران در خصوص ابزارمندی دیجیتالی و حرکت در راستای هوشمندسازی محصولات و خدمات خود از بلوغ الکترونیکی این صنعت حکایت دارد.

رئیس کل بیمه مرکزی در همین راستا اظهار داشت: ایده ها و خلاقیت ها پس از تبدیل به محصول می تواند جذابیت های جدیدی را در زنجیره ارزش بیمه ایجاد کند.

مهندس بهزادپور، افزایش ضریب نفوذ بیمه را در گرو توسعه خدمات و محصولات بیمه ای دانست و افزود: با سختگیری بیشتر در حوزه مالکیت فنی و فکری ایده پردازان صنعت بیمه می تواند دلگرمی حداکثری را برای فناوران این عرصه فراهم کند.

رئیس شورای عالی بیمه از ضرورت تدوین سند آمایش بیمه خبر داد و گفت: ترمیم و تقویت برنامه ریزی جامع بیمه ای را در دو سطح منطقه ای و ملی دنبال خواهیم کرد.

رئیس کل بیمه مرکزی، نگاه نهادناظر صنعت بیمه در حوزه بهره برداری از مزایای طرح های نوین بیمه ای را غیرانتفاعی اعلام کرد و افزود: رقابت بیمه مرکزی با فناوران و مجموعه های بیمه ای در عرصه های گوناگون کسب و کار، منتفی است اما برای تجاری سازی ایده های نوین اعلام آمادگی می کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: ایده های کارآمد و درخشان این قابلیت را دارند که راه حل های جامع و مفید را در اختیار مجموعه صنعت بیمه قرار دارند.

گفتنی است در پویش " فناورانه سه شنبه های نوآوری بیمه" از طرح های نوین فناوران و شرکت های دانش بنیان معرفی می شود.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید