قشم/

دوره های مهارتی گردشگری و هتلداری مرکز بین المللی رشد برگزار می شود

دوره های مهارتی گردشگری و هتلداری مرکز بین المللی رشد برگزار می شود
کدخبر : 45956

دوره های مهارتی گردشگری و هتلداری همزمان با آغاز نخستین فصل دوره های آموزشی حوزه گردشگری در مرکز بین المللی رشد منطقه آزاد قشم برگزار می شود.

این دوره های آموزشی در راستای ارتقای سطح دانش، مهارت و توانمندی جامعه علمی، صنعتی، بومی و محلی و با هدف بهره گرفتن از نوآوری های فناورانه دوره های تخصصی برگزار می شود.

نخستین دوره آموزشی حوزه گردشگری مرکز رشد قشم، شامل دوره های تخصصی الگوهای رفتاری، مدیریت خانه داری، مدیریت خدماتی، اقامتی، ایمنی و بهداشت در تاسیسات گردشگری و زبان تخصصی حوزه گردشگری برای کارکنان هتل ها، بومگردی ها، تاسیسات گردشگری و علاقه مندان به حوزه گردشگری می باشد.

زمان در نظر گرفته شده برای هر کدام از دوره های ذکر شده، هشت ساعت آموزش است و پس از پایان دوره و برگزاری آزمون، درصورت کسب نمره قبولی گواهینامه گذراندن دوره توسط این مرکز به شرکت کنندگان اعطا می شود.

گفتنی است، زمان برگزاری دوره های مهارتی گردشگری و هتلداری مرکز رشد 20 دی ماه لغایت 15 بهمن ماه سال جاری بوده و علاقه مندان به شرکت در این دوره ها می توانند تا 20 دی ماه به واحد اداری این مرکز مراجعه کنند.

براساس این گزارش، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره های آموزشی می توانند با شماره 07635240785 تماس حاصل کنند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید