مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین خبر داد؛

شرکت گهرزمین پای کار بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل ها

شرکت گهرزمین پای کار بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل ها
کدخبر : 46008

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین از برنامه های این شرکت در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

محمدعلی سعادتی پاریزی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گهرزمین گفت: در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شرکت گهرزمین برنامه های فرهنگی را برای بزرگداشت شخصیت مقاومت تدارک دیده است.

سعادتی در تشریح این برنامه ها عنوان نمود: "بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها در سایت گهرزمین"،"برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان حاج قاسم عزیز"، "مسابقه عکس من و حاج قاسم"، "برپایی موکب پذیرایی گهرزمین در گلزار شهدای کرمان" و "حضور کاروان پرسنل گهرزمین در روز سالگرد در جوار آرامگاه سردار دل ها" از جمله برنامه هایی است که شرکت گهرزمین به منظور پاسداشت مقام والای شهید حاج قاسم سلیمانی در دستور کار خود قرار داده است.

وی همچنین افزود: "کمک مالی به ستاد برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی در استان" و "کمک مالی به ستاد برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی در شهرستان سیرجان" نیز از دیگر اقدامات شرکت گهرزمین برای گرامیداشت مقام والای شهید سردار دل هاست.

گفتنی است حاج قاسم سلیمانی بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت خود را برای خدمت به مردم و جان خود را فدای مردم نمود و مقاومت ، ایثار   و از خودگذشتگی رمز موفقیت سردار دلها بود.

وجود پر برکت مزار سردار دل ها افتخاری بزرگ بود که نصیب مردم استان کرمان شد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید