منطقه آزاد انزلی/

استقبال نمایشگاه اتومکانیک دبی از دستگاه های جدید طراحی و تولید شده شرکت کاسپین کارمن منطقه آزاد انزلی

استقبال نمایشگاه اتومکانیک دبی از دستگاه های جدید طراحی و تولید شده شرکت کاسپین کارمن منطقه آزاد انزلی
کدخبر : 46254

نادر نیکوروان مدیرعامل شرکت کاسپین کارمن منطقه آزاد انزلی از استقبال شرکت های حاضر در نمایشگاه اتومکانیک دبی ۲۰۲۲ از دو دستگاه "وای فای دیاگ" و "autoi۱۰۱۰" که توسط این شرکت عرضه شده بود، خبر داد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان منطقه آزاد انزلی در توضیح دستگاه "وای فای دیاگ" اشاره ای به ساختار سایت های اینترنتی که براساس آن اطلاعات سایت مزبور در یک سرور بارگذاری و مورد مبادله قرار می گیرد، نموده و اظهار داشت: دستگاه "وای فای دیاگ" به عنوان یک تکنولوژی جدید که در این نمایشگاه عرضه شد همچون یک سایت، به جمع آوری(پایش)، بررسی و ارائه اطلاعات مربوط به خودروها، اقدام می کند.

وی نقطه تمایز و برتری این دستگاه در سطح جهانی را امکان مبادله اطلاعات با تمام سیستم عامل های تلفن همراه اعلام و گفت: اساساً هر دستگاه تلفن همراهی که دارای نرم افزار مشاهده سایت های اینترنتی(Web Browser) است،دستگاه بدون نیاز به اینترنت به صورت یک سایت عمل کرده و عیب یابی خودرو را بر روی صفحه نمایش خودرو انجام می دهد.

مهندس نیکوروان؛ سرعت دقت بالا،امکان سرویس به همه سیستم عامل های موجود در بازار را از مهمترین ویژگی های دستگاه "وای فای دیاگ" بیان نمود و اضافه کرد: در عین حال محدودیت های موجود در خصوص تفاوت سیستم های عامل در قالب یک دستگاه واحد از بین می برد و این به کاهش هزینه ها و گستره همه جانبه خدمات رسانی به بهره برداران منجر می شود.

مدیرعامل شرکت کاسپین کارمن منطقه آزاد انزلی دومین دستگاه جدید طراحی، ساخته و ارائه شده در نمایشگاه اتومکانیک دبی که با استقبال خوبی مواجه گردید را "autoi۱۰۱۰" اعلام و افزود: دستگاه مزبور با تکیه بر هوش مصنوعی خود به عیب یابی خودروها براساس سیستم عامل اندروید اقدام می پردازد.

وی اضافه کرد: دستگاه"autoi۱۰۱۰"بعد از اتصال به خودرو، تمامی اطلاعات خودرو را پایش و بررسی نموده و اعلام می کند.

نیکوروان با اشاره به اینکه دو نمایشگاه اتومکانیک فرانکفورت آلمان و دبی امارات متحده عربی از مهمترین رویدادهای حوزه خودروهای سواری محسوب می شوند تصریح کرد: دستگاه های عرضه شده فوق از طراحی تا ساخت توسط همکاران شرکت کاسپین کارمن منطقه آزاد انزلی انجام شده و قطعات الکترونیک مورد نیاز از کشورهای شرق آسیا تهیه و مورد استفاده قرار گرفته است.

گفتنی است نام بین المللی محصول تولیدی دیاگ خودروی این شرکت New Lite بوده که به کشورهای شرق و غرب آسیا، اقیانوسیه، اروپا و آمریکای لاتین صادر می شود و نادر نیکوروان در سوابق کاری خود طراحی و ساخت سامانه شبیه‌ساز آموزش خودرو را دارا می باشد، محصولی که جایزه نقره نمایشگاه اختراعات سوئیس را دریافت و علاوه براین سال‌۲۰۱۱ در مسابقات طراحی خودرو برقی دانشگاه KUT کره جنوبی با اختراع ماشین برقی که در هر ۶۴کیلومتر ۱.۵لیتر سوخت فسیلی مصرف می کند، حائز رتبه نخست در این رقابت شده و شبیه‌ساز آموزشی خودرو را به عنوان ثبت اختراع در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسانده است‌.

 

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید