مدیرعامل سایپایدک:

رویکرد سایپایدک در نمایشگاه تبریز حرکت در مسیر ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتری است

رویکرد سایپایدک در نمایشگاه تبریز حرکت در مسیر ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتری است
کدخبر : 46256

شرکت سایپایدک با حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته در تبریز پذیرای مشتریان گروه خودروسازی سایپا خواهد بود.

سعید علیزاده، مدیرعامل سایپایدک، با بیان اینکه در این نمایشگاه که از سیزدهم تا شانزدهم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود، گفت: در غرفه سایپایدک انواع قطعات و روانکارها با بسته‌بندی ویژه سایپا به معرض نمایش گذاشته خواهد شد و دستاوردهای این شرکت در زمینه معرفی قطعات اصلی و آموزش سامانه اصالت قطعه عرضه می‌شود.

او با اشاره به رویکرد تکریم مشتریان گروه خودروسازی سایپا، ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه کارشناسان حوزه‌های مختلف قطعات سایپایدک پاسخگوی تمامی سوالات مشتریان خواهند بود.

علیزاده گفت: سایپایدک در این نمایشگاه رویکرد آموزش را نیز مد نظر قرار داده است و جدیدترین کتاب‌ها و تألیفات آموزش فنی خود را عرضه کرده است.

او همچنین با اشاره به ارائه قطعات آپشن سایپایدک در این نمایشگاه، تاکید کرد: افزایش سهم سایپا در بازار قطعات یدکی و حرکت در مسیر ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتری، دو راهبرد اساسی سایپایدک در حوزه بازرگانی و افزایش رضایت مشتریان است که با حضور در نمایشگاه‌های خودرو نسبت به تشریح  آن اقدام می‌کند.

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید