روز جمعه تاریخ 1401/10/9 برگزار شد

همایش همدلی و هم‌افزایی موسسه اعتباری نور

همایش همدلی و هم‌افزایی موسسه اعتباری نور
کدخبر : 46316

روز جمعه تاریخ 1401/10/9همایشی تحت‌عنوان «همدلی و هم‌افزایی» با حضور دکتر تقوی‌نژاد رئیس هیات سرپرستی، قائم‌مقام، تنی چند از معاونین و رؤسای ادارات ستادی و همچنین مدیران، کارکنان سرپرستی و شعب مناطق غرب و شرق تهران در سالن مجموعه فرهنگی‌ورزشی تلاش برگزار شد.

دکتر تقوی‌نژاد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گرامیداشت حماسه 9 دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی به نقش مهم کارکنان در موفقیت، پیشبرد استراتژی‌ها و نیل به اهداف عملیاتی موسسه اشاره کرد.

بر اساس این گزارش رئیس هیات سرپرستی با تأکید بر ارتقای دانش حرفه‌ای و تخصصی کارکنان، بازاریابی مؤثر را موتور محرک جذب مشتری بیان کرد که شامل طیف وسیعی از فرایندهای مرتبط با درک نیاز مشتریان و فراهم‌ کردن آن نیازها است همچنین تأکید نمودند این تلاش‌ها باید بر پایه اصول و دانش علمی باشد.

ایشان همچنین ارائه خدمات مشتری‌محور با کیفیت بالا و افزایش بهره‌وری برای تبدیل شدن موسسه به بانکی چابک و انعطاف‌پذیر همراه با ارتقای سطح توسعه منابع انسانی را از اهداف استراتژیک موسسه اعتباری نور عنوان کردند.

دکتر تقوی‌نژاد در خلال صحبت‌های خود نیز، فرصتی را در اختیار کارکنان حاضر در جلسه قرار دادند تا به بیان دیدگاه‌ها، نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود بپردازند و در سخنانی به بیان توضیحات لازم در این راستا پرداختند و تأمین نیازهای درخواستی کارکنان را از اولویت‌های مدیران ارشد این موسسه خواندند.

شایان ذکر است در این همایش آقای صادقی قائم‌مقام موسسه ضمن برشمردن پتانسیل‌های موجود از جمله 250 شعبه، بیش از 2100 نفر نیروی شاغل که اکثراً جوان و تحصیل کرده می‌باشند، دارا بودن کلیه ابزارهای سرویس‌دهی الکترونیکی همسان با نظام بانکی، محصولات متنوع و ... بیان نمودند هرچند موسسه در حال حاضر از جایگاه مناسبی در نظام بانکی برخوردار است لیکن باید با استفاده بهینه از داشته‌ها در جهت رشد و تعالی سازمانی بیش‌تر از پیش کوشا باشیم.

گفتنی است در پایان این همایش از 6 تن از رؤسای شعب تحت‌عنوان شعب موفق با اهدای لوح تقدیر تجلیل به‌عمل آمد.

 

روابط عمومی موسسه اعتباری نور

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید