سایپا/

پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت سومین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت سومین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی
کدخبر : 46346

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی سومین سالروز شهادت سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

متن پیام محمدعلی تیموری به این شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

سه سال از عروج عارفانه و عاشقانه سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد، شهادتی که پس از آن درخت تنومند مقاومت، ایثار و مبارزه با استکبار جهانی سربلندتر و مستحکم‌تر از قبل شد و خط سرخ شهادت با خون سردار مقاومت، بالنده تر از همیشه به حیات طیبه همه آزادی خواهان جهان جانی دوباره بخشید.

سردار سلیمانی نماد مردم داری، ولایت مداری، عزت، شجاعت، اخلاص، ایثار، استکبارستیزی و دفاع از مظلومان عالم بود که با فرهنگ ناب «مکتب حاج قاسم» تجلی یافت و پرواز آسمانی اش بار دیگر جلوه روشن حق را آشکار ساخت و چهره کریه باطل را برای همگان عیان کرد.

او به ما راه و رسم خدمت بی منت به مردم را آموخت و اینکه چگونه هر چه در توان داریم را در طَبَق اخلاص نهاده و باری از دوش ملت عزیز و شریف ایران برداریم، لذا امروز خود را مکلف می‌دانیم که با ترویج فرهنگ ناب مکتب سردار سلیمانی در سنگر صنعت، تولید و خدمت خالصانه به مردم، خدمتگزار شایسته‌ای برای مردم و میهن عزیزمان باشیم.

امید است که با زنده نگه داشتن یاد و ادامه راه شهید مقاومت بتوانیم در راستای تحقق آرمان‌ های مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در جبهه اقتصادی، مسئولانه و خردورزانه تلاش کنیم تا شاهد تحول اساسی، تعالی و پیشرفت در فرآیند‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایران اسلامی باشیم.

سومین سالگرد شهادت سردار سرافراز، فرمانده همیشه پیروز سپاه اسلام، سپهبد پاسدار «حاج قاسم سلیمانی» و همرزمان شهیدش را گرامی می داریم و از درگاه خداوند متعال برای خانواده های معظم شهیدان، ایثارگران و ملت شریف و بزرگ ایران و همه دوستداران آن اسوه ایستادگی، موفقیت و سلامت  را در سایه زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسئلت می کنم.

محمدعلی تیموری

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید