به مناسبت بزرگداشت مقام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

تجمع بزرگ جامعه کارگری و کارفرمایی

تجمع بزرگ جامعه کارگری و کارفرمایی
کدخبر : 46375

تجمع بزرگ جامعه کارگری و کارفرمایی با حضور کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد.

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت سپاه محمد رسول الله (ص) با حضور هزاران کارگر از گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت های تولیدی و صنعتی در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

در گرامی‌داشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مدیران و کارگران شرکت های صنعتی، معدنی و تولیدی در جوار مرقد مطهر امام راحل (ره) گرد هم آمدند تا ضمن تجدید پیمان با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطر شهیدان هشت سال دفاع مقدس، سردار شهید سلیمانی، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت را گرامی بدارند.

در این مراسم، مداحان اهل بیت در رثای شهدا و به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی مرثیه سرایی کردند و همچنین ۱۸ شهید گمنام دفاع مقدس بر دستان کارگران جامعه کارگری در حرم امام راحل (ره) تشییع شد.

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم با تقدیر از جامعه کارگری گفت: با تمام سختی‌ها جامعه کارگری اجازه نفوذ دشمن به واحدهای تولیدی را نداد.

مرتضوی با اشاره به فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: بسیجی باید وسط میدان‌ها باشد تا فضایل انقلاب زنده بماند، حاج قاسم پرچم دار فضایل انقلاب اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز در حرم امام راحل (ره) گرد هم آمده ایم تا یاد و خاطره شهدای مقاومت به خصوص شهیدان سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس را گرامی بداریم و از سوی دیگر با امام عزیزمان تجدید بیعتی داشته باشیم و بگوییم ما با آرمان شما که همان ولایت فقیه است، پیمانی مجدد می بندیم.

در  این تجمع بزرگ کارگری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرمانده سپاه بزرگ محمد رسول الله و استاندار تهران  برگزار شد، کارگران گروه صنعتی ایران خودرو در کنار مدیران این شرکت حضور فعالی داشتند و با آرمان‌های مقدس امام راحل، شهدا و شهید سلیمانی میثاق دوباره بستند.

در پایان این مراسم با حضور وزیر کار، از خانواده های گرانقدر شهدای مدافع حرم و امنیت قدردانی شد.

همچنین در راستای مراسم امروز، به همت جامعه بسیج کارگری و کارخانجات استان تهران، ۱۲ هزار بسته معیشتی و درمانی در قالب کمک های مومنانه تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید