با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

نشست بصیرتی علمای اهل تشیع و تسنن در منطقه آزاد ماکو برگزار شد

نشست بصیرتی علمای اهل تشیع و تسنن در منطقه آزاد ماکو برگزار شد
کدخبر : 46445

نشست بصیرتی علمای اهل تشیع و تسنن شهرستان های ماکو،‌چالدران، شوط و پلدشت در منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

همزمان با دهه بصیرت با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و علمای اهل تسنن وتشیع نشست بصیرتی در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

امام جمعه ماکو در این آئین گفت:‌بصیرت افزایی پیمودن راه و انتظار معصومین (ع)  است و موفقیت انسان در کارهای اجرایی نیز در گرو آشنایی و عمل به موازین دینی و الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی با بیان اینکه شهید حاج‌قاسم سلیمانی، برای دستیابی به قله‌های پیروزی هم‌زمان با جنگ در عراق و سوریه جهاد گونه حضور یافت و با داعشیان مبارزه کرد افزود: امروز همگان او را نماد مبارزه با تروریسم جهانی می‌شناسند. این شهید والامقام تا زمان شهادت دست از مبارزه با استکبار برنداشت و خود نیز قربانی تروریسم جهانیِ آمریکا شد.

وی با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی یک مجاهد تمام عیار و خستگی ناپذیر بودند اضافه کرد: بنا بر تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهید حاج سلیمانی پرورش یافته حقیقی مکتب اسلام و مکتب خونین امام راحل بود.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی یک دشمن شناس چیره دست بود، ایشان در شرایط پیچیده روزگار امروز اولویت ها را به خوبی تشخیص داد و با عمق وجود می دانست منشأ همه فسادها آمریکا و صهیونیست ها هستند، از این جهت همه تلاش خود را برای مبارزه با این جرثومه های فساد گذاشت.

 

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: