ایران خودرو اعلام کرد:

نخستین خودروهای هایما 8S به مزایده می‌رود

نخستین خودروهای هایما 8S به مزایده می‌رود
کدخبر : 46478

گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای شفاف‌سازی و پاسخ‌گویی به افکار عمومی، نخستین خودروهای هایما 8S که در مرحله آزمایشی راه اندازی خط مونتاژ این محصول تولید شده، از طریق مزایده به فروش می‌رسد.

براساس این گزارش، با توجه به این‌که خودروهای تولید شده در مرحله آزمایشی، دارای مغایرت‌های کیفی در بخش‌های موتور، بدنه، رنگ، تزیینات داخلی و ... است، قابلیت عرضه به مشتریان و فروش در سیستم‌های جاری و یا عرضه در بورس کالا را نداشته و طبق عرف رایج در دوره‌های گذشته و روال معمول در صنعت خودرو، با هدف تبدیل به نقدینگی به مدیران متقاضی در چارچوب های قیمتی مزایده ای و حدود ۲۰ درصد کم‌تر از قیمت‌های بازار واگذار می شد.

همین گزارش حاکی است، با توجه به این‌که تاکنون هیچ اقدامی مبنی بر واگذاری این خودروها صورت نگرفته و مدیران ایران خودرو نیز پیش‌تر انصراف خود را اعلام کرده بودند، به منظور رفع شائبه‌های مطرح شده در این زمینه و همچنین احترام به افکار عمومی، بنا بر تصمیم مدیرعامل و هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو سری نخست خودروهای هایما از طریق مزایده عرضه خواهد شد.

برپایه این گزارش، با توجه به موضوعات مطرح شده در فضای رسانه‌ای کشور، براساس این تصمیم، خودروهای یادشده از شرکت ایران خودرو خراسان به پارکینگ خودروهای مزایده‌ای منتقل و طبق دستورالعمل‌های جاری و قانونی به فروش خواهد رسید.

 

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید