مدیرعامل مگاموتور خبرداد:

عرضه تولیدات جدید مگاموتور زودتر از زمان پیش بینی شده

عرضه تولیدات جدید مگاموتور زودتر از زمان پیش بینی شده
کدخبر : 46597

مدیرعامل شرکت مگاموتور در حاشیه برگزاری نمایشگاه قطعات خودروی تبریز گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، محصولات و تولیدات جدید مگاموتور زودتر از زمان پیش بینی شده به بازار عرضه خواهد شد.

کیومرث مبلغ ناصری با بیان مطلب فوق افزود: تولیدات جدید مگاموتور با مصرف سوخت به مراتب پایین تر و منطبق بر استانداردهای سازمان ملی استاندارد، کاهش آلایندگی، دارای افزایش توان قدرت و با کیفیت بالا خواهند بود که قبل از پایان سال جاری در سبد خانواده گروه خودروسازی سایپا قرار خواهد گرفت.

او افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده به زودی از نسل جدید موتورها و گیربکس های شرکت مگاموتور رونمایی خواهد شد؛ این محصولات با قدرت و کیفیت به مراتب بالاتراز آنچه تاکنون تجربه شده متناسب با روند تغییر و تحول بازار عرضه خواهد شد که جوابگوی نیاز مصرف کنندگان و سلیقه متقاضیان است.

مدیرعامل مگاموتور در ادامه به ماموریت شرکت مگاموتور در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا اشاره کرد و گفت: به واسطه ماموریت مگاموتور تعداد زیادی از شرکت های قطعه ساز و تولید کننده کشور با این مجموعه همکاری دارند و در همین راستا نیز تعداد زیادی از شرکت های زیر مجموعه این شرکت در استان آذربایجان شرقی هستند.

او ادامه داد: شرکت های سایپا آذربایجان و سمتکو از جمله شرکت های قوی و بزرگ مگاموتور در استان آذربایجان شرقی هستند که تولیدات بسیار مهمی را در خصوص زنجیره تامین قوای محرکه در خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا در دستور کار دارند.

مبلغ ناصری تصریح کرد: در بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ازشرکت سایپا آذربایجان یک خط تولیدی از قطعات حساس و پیچیده صنعتی مورد افتتاح قرار گرفت که گام بلند و موثردیگری در جهت ساخت داخل و کاهش وابستگی و کاهش ارز بری در پی خواهد داشت.

مدیرعامل مگاموتور در ادامه به اخذ مجوز تجهیز و نوسازی خطوط فرسوده شرکت اشاره کرد و گفت: به دلیل تغییر تکنولوژی همچنین انتظارات جدید بازار در تمام دنیا به خصوص در صنعت خودروسازی دوره های بازسازی و نوسازی خطوط تولید انجام می شود که طی سالیان گذشته به دلیل عدم سرمایه گذاری مناسب تاکنون این نوسازی در کشور انجام نشده بود.

او افزود: با توجه به نگاه ویژه دولت سیزدهم و ابلاغیه مصوبه هیات وزیران در خصوص نوسازی و بازسازی صنایع، خوشبختانه شرکت مگاموتور با ارائه طرح توجیهی و گزارش های خود و تاییدیه وزارت صنعت، معدن و تجارت موفق به اخذ مجوز نوسازی و بازسازی خطوط تولیدی خود شد.

مبلغ ناصری تاکید کرد: با توجه به اخذ این مجوز و حمایت های دولتی، شرکت مگاموتور پس از نوسازی ماشین آلات و بالابردن ظرفیت تولیدات خود، کیفیت محصولات شرکت را نیز ارتقا و بهبود خواهد داد. او افزود: بنا داریم همین ارتقا را با رویکرد تقویت و تولید محصولات باکیفیت تر در شرکت های زیرمجموعه قطعه ساز و شرکت های وابسته به مگاموتور، اجرایی کنیم .

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید