حضور و خدمت‌رسانی در مسجد امام خمینی (ره) بازار بزرگ تهران

استقرار میزخدمت سازمان امور مالیاتی برای کسبه و تجار

استقرار میزخدمت سازمان امور مالیاتی برای کسبه و تجار
کدخبر : 46736

در راستای استمرار همکاری و تعامل نزدیک با فعالان اقتصادی و با استقرار میز خدمت سازمان امور مالیاتی کشور برای کسبه و تجار بازار تهران در مسجد حضرت امام خمینی (ره) بازار بزرگ تهران، وعده رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور محقق شد.

در راستای استمرار همکاری و تعامل موثر با فعالان اقتصادی، میز خدمت مالیاتی برای کسبه و تجار بازار بزرگ تهران به همت حوزه مقاومت بسیج سازمان امور مالیاتی کشور و مرکز مقاومت بسیج اصناف و بازاریان و با حضور مدیرکل، معاون درآمدهای مالیاتی، روسای امور مالیاتی و اداره فناوری های مالیاتی اداره کل امور مالیاتی مرکز تهران در شبستان اصلی مسجد امام خمینی (ره) مستقر و به ارایه خدمات رسانی به کسبه و بازاریان پرداختند.

برپایی این میز خدمت و تقویت حضور میدانی جهت رفع مشکلات فعالان اقتصادی، از جمله اقدامات جدیدی است که بعنوان الگوی مصداقی، در چارچوب رویکرد تکریم ارباب رجوع و تسریع امور مودیان در دستور کار نظام مالیاتی در دوره تحول آفرینی قرار گرفته است.

همزمان با استقرار این میز خدمت، تعدادی از روسای اتحادیه های صنفی از قبیل صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک، بزازان، فروشندگان آهن آلات و صنایع وابسته، فروشندگان لوازم خانگی و ... در این مکان حضور یافته و مسایل و مشکلات صنوف خود را با مدیران و کارشناسان مالیاتی در میان گذاشتند که ضمن ارایه توضیحات و پاسخ های لازم و شفاف، برخی از مسایل نیز به جهت لزوم پیگیری بیشتر به اداره امور مالیاتی مرکز تهران ارجاع شد.

لازم به ذکر است اغلب موارد و مشکلات مطروحه در اولین روز استقرار میز خدمت مالیاتی شامل محاسبه مالیات بر اساس کارکرد دستگاه های کارتخوان، شرایط استفاده از تبصره ماده 100، مالیات بر نقل و انتقال ملک و سرقفل در بازار تهران، ضریب کاهشی مالیات، مالیات بر ارزش افزوده و چگونگی استفاده از اعتبار مالیاتی، جرایم ماده 169 و ... مطرح گردید.

 

رسانه مالیاتی ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: