عصر دیروز صورت گرفت؛

بازدید مدیرعامل بیمه میهن از شعبه ساوه

بازدید مدیرعامل بیمه میهن از شعبه ساوه
کدخبر : 46760

مدیرعامل بیمه میهن با هدف آشنایی و دیدار و گفتگو با کارکنان و نمایندگان شعبه ساوه عصر دیروز از این شعب بازدید کرد.

سیدهادی شیخ الاسلامی در جریان این بازدید که مدیران سرمایه انسانی و امور شعب و نمایندگان نیز حضور داشتند، از نزدیک با مدیریت،کارشناسان و نمایندگان این شعبه به گفتگو نشست و ضمن ارزیابی عملکرد و روند فعالیت ها، از تلاشها و زحمات آنان قدردانی و بر تلاش مضاعف برای بهبود عملکرد و جلب رضایتمندی بیمه گذاران تأکید کرد.

شیخ الاسلامی گفت نقش همکاران شعب و شبکه فروش که در خط مقدم و بدنه اصلی شرکت مشغول فعالیت هستند بر کسی پوشیده نیست و این همکاران در تعامل مناسب با مردم و بیمه گذاران، بازاریابی، سرعت عمل در ارائه خدمات و جذب پورتفوی متوازن می توانند زیرساخت های یک شعبه موفق را استحکام بخشند و در تحقق اهداف مجموعه نقش آفرین باشند.

مدیرعامل بیمه میهن با اعلام این موضوع که نگهداشت شعب به لحاظ مالی و اقتصادی باید توجیه پذیر و برای مجموعه مقرون به صرفه باشد، بر فضای کسب و کار، سنجش و ارزیابی دقیق امور و نقطه بهینه هزینه-درآمد تأکید کرد و گفت کسب درآمد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بر نقدینگی شرکت تأثیر بسزایی دارد و شعبه باید تحلیل روشنی از میزان هزینه- درآمد در دوره های مختلف داشته باشد و با درنظر گرفتن هزینه و درآمد در مسیر سوددهی گام بردارند.

مدیرعامل بیمه میهن همچنین از تدوین سند راهبردی منابع انسانی و ارزیابی مشاغل به منظور جبران خدمات آنان خبر داد و بر توانمندسازی کارکنان و شبکه فروش از طریق آموزش های مورد نیاز و مستمر تأکید کرد.

در نشست مدیرعامل با همکاران این شعبه که شامگاه دیروز صورت گرفت، سرپرست شعبه گزارشی از فعالیت های خود ارائه کرد و کارکنان و نمایندگان هم مسائل و مشکلات خود را با مدیرعامل در میان گذاشتند.

 

روابط عمومی بیمه میهن

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: