با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید منطقه آزاد قشم آغاز به کار کرد

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید منطقه آزاد قشم آغاز به کار کرد
کدخبر : 46874

نخستین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید منطقه آزاد قشم به ریاست افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در مرکز بین المللی رشد برگزار شد.

فتح الهی در این جلسه اظهار داشت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید براساس مصوبه قانونی مجلس شورای اسلامی و با تفویض اختیار صورت گرفته توسط صمت در منطقه آزاد قشم تشکیل شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: براساس قوانین مصوب نمایندگان مجلس، مصوبات این ستاد در راستای اجرای قانون و لازم الاجراست.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید منطقه آزاد قشم، افزود: فعالیت این ستاد می تواند به روان سازی و تسهیل فرآیند تولید توسط واحدهای مختلف صنعتی و تولیدی جزیره کمک کند.

رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید منطقه آزاد قشم بیان کرد: احصای مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی فعال در جزیره قشم و بررسی جامع آن برای ارائه راهکار برطرف کردن موانع تولید یک ضرورت است.

به گفته فتح الهی؛ فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تنها مختص به واحدهای صنعتی و تولیدکنندگان فعال در شهرک های صنعتی قشم نیست و باید مشکلات تولیدکنندگان حوزه های دیگر مانند شیلات نیز مورد بررسی ویژه قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با اعلام آمادگی این سازمان برای حمایت از تمام واحدهای تولیدی در چارچوب قوانین، خاطرنشان کرد: حوزه صنعت و تولید همواره یکی از اولویت هاست و باید رفع مشکلات تولیدکنندگان با جدیت پیگیری شود.

براساس این گزارش، در نخستین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید منطقه آزاد قشم مشکلات مربوط به شش واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید