بانک قرض‌الحسنه مهر ایران/

نیمی از افتتاح حساب‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود

نیمی از افتتاح حساب‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود
کدخبر : 46910

بیش از ۵۳ درصد افتتاح حساب‌های صورت گرفته در ماههای آبان و آذر توسط پیشخوان مجازی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و به‌صورت غیرحضوری انجام شده است.

این بانک که پیشگام ارائه خدمات غیرحضوری در کشور به شمار می‌رود، با ارائه پیشخوان مجازی توانسته علاوه بر تکمیل سبد خدمات غیرحضوری خود، استقبال مردم را نیز به دست آورد.

اصفهانی‌ها رکورددار افتتاح حساب آنلاین در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

در نخستین ارزیابی صورت گرفته از پیشخوان مجازی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مشخص شد که بیش از ۵۳ درصد افتتاح حساب‌های انجام شده در این بانک (ماه‌های آبان و آذر)، از طریق پیشخوان مجازی بوده است. یعنی از ۳۵۵هزار افتتاح حساب صورت گرفته در بازه زمانی یاد شده، ۱۸۹هزار مورد از طریق پیشخوان مجازی انجام شده است.

از نظر تعداد افتتاح حساب‌های انجام شده به‌صورت آنلاین به‌ترتیب استان‌های اصفهان، فارس و خراسان رضوی بهترین عملکرد را ثبت کرده‌اند. از نظر نسبت افتتاح حساب آنلاین به کل حساب‌های افتتاح شده شعبه نیز به‌ترتیب سه استان کهگیلویه و بویراحمد، قم و خراسان شمالی بالاترین آمار را داشته‌اند.

خراسان رضوی رکورددار وام آنلاین در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

البته افتتاح حساب تنها خدمت ارائه شده در پیشخوان مجازی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیست. در ۲ ماه یاد شده ۱۷۷هزار فقره وام توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شده که سهم پیشخوان مجازی از این تعداد بیش از ۱۸هزار فقره معادل ۱۰ درصد بوده است.

سه استان موفق از نظر تعداد وام‌های پرداخت شده از طریق پیشخوان مجازی عبارتند از خراسان رضوی، اصفهان و کرمانشاه. از نظر نسبت وام‌های پرداخت شده از طریق پیشخوان به کل وام‌های پرداخت شده شعبه نیز استان‌های خراسان رضوی، البرز، ایلام و خراسان شمالی در صدر جدول استان‌ها ایستاده‌اند.

تهرانی‌ها در صدر استفاده از سفته الکترونیکی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

همچنین تعداد سفته الکترونیکی استفاده شده در ۲ ماه اخیر ۲۵۱۹ فقره بوده که استان‌های تهران، خراسان رضوی و البرز بیشترین تعداد سفته الکترونیکی را ارائه کرده‌اند.

 

روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید