در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران انجام شد؛

برگزاری میز تعمیق تولید داخل برای امضای تفاهم نامه میان شرکت های فولاد و تولیدکنندگان داخلی

برگزاری میز تعمیق تولید داخل برای امضای تفاهم نامه میان شرکت های فولاد و تولیدکنندگان داخلی
کدخبر : 46928

میز تعمیق تولید داخل برای امضای تفاهم نامه میان شرکت های فولاد و تولیدکنندگان داخلی در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد برگزار شد.

اسماعیلی عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد اظهار کرد: تفاهم نامه بین انجمن تولیدکنندگان فولاد و برخی از معاونت های ریاست جمهوری و وزراتخانه ها انجام شده تا در استان هایی که زنجیره فولاد آن ها بیشتر از بقیه استان ها فعال است، فعالیت هایی در شهرک های علمی و تحقیقاتی انجام شود.

اسماعیلی افزود: به طور نمونه تفاهم نامه دوجانبه برای اکتساب تکنولوژی، بومی سازی و تجاری سازی برای هشت گروه محصول با فناوری بالا، مورد نیاز در صنایع فولادی و با هدف ایجاد نشان تجاری ایرانی میان فولاد مبارکه و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به ارزش ۳میلیون دلار به امضا رسید. همچنین تفاهم نامه بومی سازی و تولید داخلی ماسه منیزیتی ebt کوره قوره قوس الکتریکی میان شرکت فولاد خوزستان و شرکت تجهیز مواد پیشگام به ارزش ۱.۵ میلیون یورو با حضور مدیرعامل دو شرکت به امضا رسید.

عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: تفاهم نامه دیگر، بومی سازی قطعات کمپرسورهای پیستونی میان فولاد خراسان و شرکت ماشین آلات دوار الیت به ارزش ۶۶۱۶۲۷ یورو منعقد شد.تفاهم نامه میان شرکت فولاد بافق و شرکت ترانسفورماتور کوره آریا برای ساخت ترانسفورماتوارهای کوره قوس الکتریکی و کوره تصفیه مذاب به ارزش ۴میلیون یورو به امضا رسید. تفاهم نامه دیگر برای توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری زنجیره معدنی و فولاد کشور میان ایمینو و انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به امضا طرفین رسید.

 

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید